دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم کلمبوس

دانلود رایگان کامل فیلم کلمبوس 1397 اثری از هاتف علیمردانی, دانلود فیلم کلمبوس با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم کلمبوس سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم کلمبوس

دانلود فیلم کلمبوس

 

دستم را بگیر مرا بگیر از خودم مرا ببر با خودت. یک جای امن... من در سر رویایی دارم تو درخت نارنج شوی، من خاک... در من ریشه بدوانی به وقت بهار، شکوفه‌ها‌مان را بارور شویم و خدا مست شود از عطر باهارنارنجِ ما... "مرتضی فتحی" برگرفته از کانال: @baran_e_del برچسب‌ها: اشعار مرتضی فتحی 0 نظر | توسط: نیما دوشنبه 14 فروردین‌ماه سال 1396 ساعت 07:49 ق.ظ دوست داشتنت زیبا ترین حس دنیاست دوست داشتنت زیبا ترین حس دنیاست... برای دوست داشتنت نیازی به اجازه ی پدرم نیست... و نه حتی تایید مادرم... برای دوست داشتنت لزومی ندارد... به نداشته هایت فکر کنم... به اینکه نمی توانی خواسته هایم را برآورده کنی... برای و

فیلم کلمبوس – Kolombos Film سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی قایم مقامی | نویسنده و کارگردان: هاتف علیمردانی

اسامی بازیگران کلمبوس فرهاد اصلانی, سعید پورصمیمی, شبنم مقدمی, مجید صالحی, هانیه توسلی و فریده سپاه منصور

خلاصه داستان کلمبوس: جدیدترین ساخته علیمردانی کمدی متفاوتی است

خبرهای جدید از کلمبوس این فیلم پر بازیگر زمستان سال گذشته در سکوت کامل خبری تولید شد و قرار است آذرماه امسال در سینماها اکران شود. / 30 مهر 97

تاریخ اکران فیلم کلمبوس آذر 1397.

  

 

 

دانلود فیلم کلمبوس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.