دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 19 نوزدهم

دانلود سریال میخواهم زنده بمانم قسمت 19 اثری شهرام شاه حسینی, دانلود قسمت 19 نوزدهم سریال میخواهم زنده بمانم پخش شده ساعت 08:00 ، 7 تیر 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود نوزدهم از سریال نمایش خانگی ایرانی میخواهم زنده بمانم جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود میخواهم زنده بمانم

 

سریال میخواهم زنده بمانم

می‌نویسم روی شیشه‌ی شگفتی‌ها روی لبان هشیار دست بر فراز سکوت نام تو را می‌نویسم بر پناهگاه‌های واز من چه خبر؟ آن من که مدتهاست در تو گم است آن مــفروریخته‌ام روی دیوارهای دل‌تنگی‌ام نام تو را می‌نویسم #و_با_تو_یک_واژه #زندگی‌ام_را_ دیگر_بار_می‌آغازم #من_زاده_شدم #تا_ت و_را_بشناسم #تا_تو_را_بنام‌ام ... شاعر: #پل_الوارن که نفــس می کشی، هـــوا برش می دارد پــلک مــی زنی، ذوق می کنـــد و می خندی، عاشقت می شود! چه خبر از من؟ آن من که از تو دل

اسامی بازیگران آزاده صمدی , آناهیتا درگاهی , بهاره کیان افشار , پدرام شریفی , حامد بهداد , سحر دولتشاهی , علی شادمان , مهران احمدی

خلاصه داستان هما حقی (سحر دولتشاهی) و نامزدش (پدرام شریفی) به همراهِ خانواده حقی آماده می شوند تا برای شب تولدِ همایون حقی، پدرِ خانواده (بابک کریمی) او را غافل گیر کنند. اما با رسیدن پدر، همه خانواده غافل گیر می شوند!

زمان پخش قسمت نوزدهم میخواهم زنده بمانم 7 تیر 1400

همینک در انتهای پست وبلاگ ما لینک دانلود قسمت نوزدهم از سریال جذاب و تماشایی میخواهم زنده بمانم را برای شما عزیزان آماده کرده ایم. شما را دعوت به تماشای این سریال جذاب و دیدنی می کنیم.

میخواهم زنده بمانم Mikhaham Zendeh bemanam سال ساخت: 1399 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: محمد شایسته | کارگردان: شهرام شاه حسینی

می خواهم زنده بمانم قسمت 19

قسمت 19 میخواهم زنده بمانم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.