دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فصل نهم سریال Dexter 2021

دانلود سریال Dexter 2021 فصل نهم همه قسمت ها با زیرنویس چسبیده, دانلود سریال دکستر قسمت اول با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4کا, دانلود اپیزود های فصل نهم از سریال جذاب و تماشایی Dexter 2021 جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

سریال دکستر 2021

 

دانلود سریال زیرنویس چسبیده

داری به خاطر عشق پس هر آینه دوستم بدار! دوستم بدار هماره من هماره عاشق ات خواهم بود! را کسانی که در عشق ورزی نابلد هستند عشق را افسرده می‌کنند و دل را پژمرده عبه تو گفتم ؛ « گنجشکِ کوچکِ من باش تا در بهارِ تو من درختی پُرشکوفه شوم » و برف آب شد ! شکوفه رقصید آفتاب درآمد من به خوبی‌ها نگاه کردم و عوض شدم من به خوبی‌ها نگاه کردم چرا که تو خوبی و این همه ی اقرارهاست بزرگ‌ترینِ اقرارهاست ! من به اقرارهایم نگاه کردم سالِ بد رفت و من زنده شدم ، تو

اسامی بازیگران دکستر مایکل سی هال, جان کیوسک خلاصه داستان دکستر داستان روی فردی به دکستر مورگان تمرکز دارد که به عنوان کارشناس آثار خون در بخش جنایی پلیس میامی مشغول به کار است. او در ساعت آزادش به شکار قاتلینی می‌پردازد که به روش‌های مختلف موفق شده‌اند قانون را دور زده و از چنگال عدالت فرار کنند. درباره این سریال سریال دکستر که با استقبال مخاطبان همراه شده بود بعد از هشت فصل به پایان رسید پایانی که رضایت مخاطب را نداشت چهار فصل ابتدایی سریال تحسین جهانی را به همراه داشت اما کیفیت سریال در ادامه با افت مواجه شد تا جایی که فصل آخر اعتراضات و حواشی بسیاری را به وجود آورد. در حالی که مخاطبان انتظار داشتند دکستر نهایتا بمیرد، او مرگ خودش را جعل کرده و سپس به عنوان یک انسان معمولی زندگی آرامی را آغاز کرد. در حالی که بسیاری از طرفداران به خاطر انتخاب چنین پایانی خشمگین بودند.حالا سازندگان قصد دارند فصل نهم این سریال محبوب را دوباره بسازند. زمان پخش پاییز 1400

 

دانلود فصل نهم سریال Dexter 2021

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.