دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود قسمت سوم سریال مردم معمولی

 

دانلود سریال مردم معمولی قسمت 3 اثری از رامبد جوان, دانلود قسمت سوم سریال مردم معمولی پخش شده 19 فروردین 1400 با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری فول اچ دی, دانلود اپیزود سوم سریال نمایش خانگی ایرانی مردم معمولی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود سریال مردم معمولی

 

دانلود سریال مردم معمولی

دیدی که #عشق روی خوشش را نشان نداد دیدی به بال خسته ی من آسمان نداد گفتم مرا درون غزل ها نشانه کن اما حساب کار به دست زنان نداد تنها دلیل آمدنم شعر گفتن است اما خدا برای سرودن زبان نداد ☑️ماه بخوابد، دو دل‌داده‌ایم ما و مى‌دانیم که هم‌آغوشى و بوس و کنار قوتِ شب‌هاى غزل است. محمود_درویش با چشم های خسته و با قصد دعاشقی رفتم وضــو گرفتم و اما اذان نداد از بخت رو سیاه خودم گریه می کنم آرش شدم زمانه به دستم کمان نداد دیگر تمام ، شعر به پایان

اسامی بازیگران آتیلا پسیانی , الناز حبیبی , الهه حصاری , ستاره پسیانی , شبنم مقدمی

خلاصه داستان شخصیت های اصلی این سریال زوج افغانستانی هستند که ویژگی هایی روشنفکر مآبانه دارند و صاحب یک کافه‌ گالری هستند و اتفاقات سریال نیز حول محور همان کافه‌ گالری و مشتری های آن روی می‌دهد. .

زمان پخش قسمت سوم مردم معمولی 19 فروردین 1400

همینک در انتهای پست وبلاگ ما لینک دانلود قسمت سوم از سریال جذاب و تماشایی مردم معمولی را برای شما عزیزان آماده کرده ایم.

سریال مردم معمولی – Mardome Mamooli Serial تهیه کننده: — | نویسنده: — | کارگردان: رامبد جوان سال ساخت: 1399 |پخش: 1400 | پخش کننده: کول دانلود

قسمت سوم سریال مردم معمولی

قسمت سوم سریال مردم معمولی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.