دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

قسمت دوم برنامه همرفیق با حضور هوتن شکیبا Hamrafigh Episode 02 Hootan Shakiba

دانلود رایگان کامل قسمت 2 دوم برنامه همرفیق 27 آذر 1399 به مجری گری شهاب حسینی, دانلود قسمت دوم برنامه همرفیق با حضور هوتن شکیبا با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی نسخه بلوری 4k با ترافیک نیم بها, دانلود برنامه همرفیق قسمت دوم 3 شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

قسمت دوم همرفیق نوید محمدزاده

دانلود برنامه همرفیق

افراد به ‌ عاشق که می شوی ، تمام جهان نشانِ معشوقه‌امیخواهم بگویم دوستت دارم جمله‌ای که هیچوقت کهنه نمی‌شود مانند زیباییِ لبخندت مانند رنگ چشمانت که هیچوقت از مد نمی‌افتد میخواهم بگویم دوستت دارم لحظه به لحظه حافظه‌ام یاری نمی‌کند نمی‌دانم چرا نمی‌دانم از کِی اما خیلی وقت است این گفتی چشمهایت را ببند شعری بگو چشمهایم رابستم پروانه ایی دیدم که در باران میرقصید بر بهار نارنج ها و بوسه هایش را به دستان دخترکی میداد که چشمهایش شور شیرینی داشت چشمهایش شبیه تو بود بامزه ، خوش نمک شیرین تر از عسل..!دوستت دارم ها روی ذهنم انباشته شده.ت دارند...اندازه کمبودهایشان دیگران را آزار می دهند...

درباره همرفیق در همرفیق هر مهمان به همراه بهترین رفیق خود حاضر می شود و بخش اصلی گفت و گو درباره رفاقت و راه و رسم آن است. نکته دیگر این که سازندگان همرفیق بنا ندارند با مهمان وارد چالش و مچ گیری شوند بلکه برنامه به نوعی پاسداشت آنهاست.

برنامه همرفیق مثل شوهای اینترنتی، موسیقی زنده هم دارد که در استودیو اجرا می شود. امیر توسلی سرپرستی گروه موسیقی این برنامه را برعهده دارد.همچنین برنامه تماشاچی دارد و با حفظ پروتکل های بهداشتی شهاب حسینی را همراهی می کنند.

تاکنون چند قسمت از این برنامه ضبط شده و مجوز هم دریافت کرده است. قسمت دوم همرفیق هفته دوم آبان توزیع خواهد شد و به احتمال فراوان دوشنبه های هر هفته در دسترس مخاطبان قرار می گیرد. زمان اختصاص داده شده به همرفیق یک ساعت است اما بسته به مهمان و سوژه احتمال دارد زمان برخی قسمت ها بیش از یک ساعت شود.

همرفیق یک برنامه ترکیبی و گفت‌وگو محور با کارگردانی و اجرای شهاب حسینی و تهیه کنندگی حسن خدادادی است. در قسمت دوم از این برنامه جذاب، هوتن شکیبا به عنوان مهمان حضور خواهند داشت.

زمان پخش قسمت دوم همرفیق 27 آذر 99

قسمت دوم همرفیق

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.