دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

فیلم چشم و ابرو با بازی لیلا حاتمی , محمدرضا گلزار و کارگردانی حمید نعمت الله

دانلود فیلم چشم و ابرو محصول 1399 اثری از حمید نعمت الله, دانلود فیلم چشم و ابرو با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی چشم و ابرو جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم چشم و ابرو


دانلود فیلم چشم و ابرو

مى‌کنم تا هر کجا که اگر هیچ هم نگاه نمى‌کنم بگو با من از چه‌گونه حرف نمى‌زند؟ تمامِ درهاى پیش از این و از تمامِ کوچه‌ها وقتى یا وقتى از تمامِ خیابان‌ها همه‌جا رفته‌ام ولى مگر نرسیده‌ام که همین‌جا من‌ام دستِ من پر از چه نیازى به شستن پله‌ها مرا هیچ مثلِ تو هرگز صدا نکرده‌اند شیرِ آب را که باز باید از تو چیزى که پیدا و دست‌هاى من همیشه خالى‌تر ‌‌یا امرأة کانوا کتبوها فی کُتُب السِّحْرْ من قَبْلِکِ کان العالمُ نثراً ثم أتیتِ فکان الشِّعْرْ ! آی زنی که در کتاب‌های جادو از او نوشته‌اند! پیش از

اسامی بازیگران چشم و ابرو لیلا حاتمی , محمدرضا گلزار

خلاصه داستان چشم و ابرو: «چشم و ابرو» فیلمی اجتماعی است که فیلمنامه آن را حمید نعمت‌الله نوشته و در حال حاضر مراحل پیش تولید آن طی می‌شود.هنوز زمان قطعی آغاز فیلمبرداری این فیلم مشخص نشده است.

خبرهای جدید لیلا حاتمی بازیگر چند فیلم حمید نعمت‌الله در سال‌های اخیر بوده و حضور در «چشم و ابرو» پس از فیلم‌های «بی‌پولی»، «رگ خواب» و «قاتل و وحشی» چهارمین حضور این بازیگر در فیلمی از نعمت‌الله به شمار می‌رود.

تاریخ اکران به محض ثبت قرارداد اکران، در پست درج خواهد شد

فیلم چشم و ابرو – Cheshm Va Abroo Film سال ساخت: 1399 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان حمید نعمت‌ الله

.

فیلم چشم و ابرو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.