دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

سریال آهوی من مارال / حسن معجونی در نقش ناصرالدین شاه

دانلود سریال آهوی من مارال به کارگردانی مهرداد غفارزاده, دانلود سریال آهوی من مارال با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود آهوی من مارال جدیدترین اثر نمایش خانگی ایرانی بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه با ترافیک نیم بها

دانلود سریال آهوی من مارال

دانلود آهوی من مارال

آزادیمیان تو و تنهایی تنهایی را انتخاب می کنم و بدون آنکه بفهمی تماشایت می کنم گلدان می شوم روی طاقچه... شب و روز در من نور بریزی تنها پنجره ی اتاق می شوم هر صبح موهایم را از صورتم کنار بزنی شب می شوم... در من فاگرسهمی ازفردا داشتم که هیچ... اما اگرفردا سهم من نبود به یاداین همه سادگی یک یادش بخیرساده ازسه

اسامی بازیگران آهوی من مارال حسن معجونی

خلاصه داستان آهوی من مارال: قصه این سریال در دوره قاجار می گذرد و به عشق های ناصرالدین شاه می پردازد و در دو فصل برای پخش از شبکه نمایش خانگی ساخته می شود؛ فصل اول 15 قسمت است. در خلاصه قصه « آهوی من مارال» آمده است: ناصرالدین شاه، دست به ماشه برده تا آهویی صید کند که آهو چشمی، چون باد از راه رسیده و چون برق می‌ گذرد و به دنبالش حال سلطان، صاحبقران می ‌شود و…

خبرهای جدید آهوی من مارال پیش تولید سریال نمایش خانگی «آهوی من مارال» ادامه دارد و انتخاب بازیگران در حال انجام است. با ادامه پیش تولید «آهوی من مارال» انتخاب بازیگران این مجموعه در حال انجام است و بزودی اسامی آن ها اعلام خواهد شد و طبق برنامه ریزی های انجام شده بهمن ماه امسال اولین قسمت های آن برای مخاطبان عرضه می شود. سعید خندق آبادی به عنوان سرمایه گذار در کنار تهیه کنندگی، به این پروژه اضافه شده است. تا کنون ۱۵ قسمت از فیلمنامه «آهوی من مارال» نوشته شده و آماده تولید است و نگارش مابقی قسمت های آن‌ توسط گروه نویسنده ادامه دارد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی بهمن 99

آهوی من مارال – Ahuye Man Maral سال ساخت: 1399 |پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: ؟ | تهیه کننده: سعید خندق آبادی | کارگردان: مهرداد غفارزاده

سریال آهوی من مارال

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.