دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود آهنگ ماکان بند برای سریال موچین

دانلود همه آهنگ های ماکان بند برای سریال موچین, دانلود آهنگ تیتراژ و موزیک ویدیو سریال موچین با صدای ماکان بند, دانلود آهنگ های سریال موچین حسین تبریزی با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 kb 128kb

آهنگ تیتراژ سریال موچین

دانلود سریال موچین

عای دل مباش یک دم خالی ز عشق و مستی وانگه برو که رستی از نیستی و هستی گر جان به تن ببینی مشغول کار او شو هر قبله‌ای که بینی بهتر ز خودپرستی تا فضل و عقل بگفتم که بعد از آن همه دل‌ها که سوختی کس می‌خورَد فریب تو؟! گفتا هنوز هم ...ینی بی‌معرفت نشینی یک نکته‌ات بگویم خود را مبین که رستی حافظچ

دانلود آهنگ و موزیک ویدیوهای اجرا شده سریال موچین دانلود آهنگ های ماکان بند برای سریال ایرانی موچین حسین تبریزی direct download new song & music video Muchin Series by Macan Band خلاصه داستان سریال «موچین» انصاف نیست که دنیای ما آن قدر کوچک باشد که آدم‌های تکراری را روزی 100 بار ببینیم و آن قدر بزرگ باشد که نتوانیم آن کسی را که دوست داریم حتی یک بار ببینیم… لینک های دانلود همه آهنگ های سریال موچین . آهنگ جدید دلمو دزدید از ماکان بند دانلود همه آهنگ های سریال موچین Macan Band – Delamo Dozdid 320.mp3 – 5.62 MB Macan Band – Delamo Dozdid 128.mp3 – 2.29 MB . متن آهنگ جدید ماکان بند به نام دلمو دزدید دلمو دزدید رفت حال دلمو دید رفت فقط ازم اسم کوچیکمو یه کلمه پرسید رفت تا دلمو بش دادم از خواب و خوراک افتادم همه اینا تقصیر خودمه از بس که من سادم شهر و بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هر کاری میکنم که خودمو توی دل تو جا کنم به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی منو داری نمیزارم تو دلت باشه غم توی دلت باشه غم عاشقی ینی همه ی دلت مال یکی باشه ینی بین عقل و دلت واسه انتخابش حرفی نباشه عاشق بشی میفهمی چی میگم کنار تو انگاری یکی دیگم زندگیم با بودنت چیزی کم نداره شهر و بالا پایین میکنم تا تورو پیدا کنم هرکاری میکنم تا خودمو توی دل تو جا کنم به همه میخوام ثابت بشه که من واقعا عاشقم وقتی من و داری نمیزارم توی دلت باشه غم

 


 

دانلود آهنگ سریال موچین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.