دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود سریال ملکه گدایان - دانلود فصل دوم مانکن

دانلود رایگان کامل سریال ملکه گدایان 1399 اثری از حسین سهیلی زاده, دانلود سریال ملکه گدایان با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی نسخه بلوری 4k با ترافیک نیم بها, دانلود سریال ملکه گدایان شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود سریال ملکه گدایان

دانلود سریال ملکه گدایان

 

من به آغاز زمین نزدیکم نبض گل ها را می گیرم آشنا هستم با سرنوشت تر آب عادت سبز درخت روح من در جهت تازه اشیا جاری است روح من کم سال است روح من گاهی از شوق سرفه اش می گیرد روح من بیکاراست قطره های باران را ‚ درز آجرها را می شمخاموشم اما دارم به آواز ِ غم خود می دهم گوش وقتی کسی آواز می خواند خاموش باید بود غم داستانی تازه سر کرده ست اینجا سراپا گوش باید بود : - درد از نهاد ِ آدمیزاد است ! آن پیر ِ شیرین کار ِ تلخ اندیش حق گفت ، آری آدمی در عالم ِ خاکی نمی آید به دست ، اما این بندی ِ آز و نیاز ِ خویش هرگز تواند ساخت آیا عالمی دیگر ؟ یا آدمی دیگر ؟ ... ای غم ! رها کن قصه ی خون بار ! #هوشنگ_ابتهاجارد روح من گاهی مثل یک سنگ سر راه حقیقت دارد... #سهراب_سپهریی

Legall , full & direct download all episode Malake gedaian 2020 new iranian Series by Hosein SoheiliZadeh سریال ملکه گدایان – Malake gedaian Serial سال ساخت: 1399 | پخش: 1400 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: ؟ | نویسنده: افضلی و امین محمودی | کارگردان: حسین سهیلی زاده اسامی بازیگران ملکه گدایان … خلاصه داستان ملکه گدایان: … خبرهای جدید ملکه گدایان … زمان پخش در شبکه نمایش خانگی …

 

 

دانلود سریال ملکه گدایان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.