دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم منشی مخصوص من

دانلود فیلم منشی مخصوص من محصول 1399 اثری از صالح دلدم, دانلود فیلم منشی مخصوص من با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی منشی مخصوص من جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

فیلم منشی مخصوص من

دانلود فیلم منشی مخصوص من

 

بحق با بهار بود، با همان ساقه‌های لخت! بر این پهنه‌ی خاک چیزی هست که به رغم ما ادامه می‌دهد.... خوب است که جلوه‌های بودن را به غم و منم آن که یک جهان را ز غمت به باد دادم تو قبول اگر نداری دو جهان گواه دارم به یکی نگاه جانم بستان که تا قیامت دل خویش را تسلی به همان نگاه دارم ز بتان تو را گزیدم که شه بتان حسنی من اگرچه خود گدایم دل پادشاه دارم محتشم_کاشانیشادی ما نبسته‌اندهوشنگ_گلشیریه

اسامی بازیگران منشی مخصوص من

حسام نواب صفوی، سیروس گرجستانی، ساناز سماواتی، مجید شهریاری، سپیده ذاکری، شهرام تیموریان، سیاوش قاسمی، ساناز نام دوست، اردشیر کاظمی، امیرحسین داودی و هاوار قاسمی

خلاصه داستان منشی مخصوص من:

منشی مخصوص من به کارگردانی و نویسندگی صالح دلدم در سال ۹۲ تولید شده و تا کنون نتوانسته بود مجوز اکران دریافت کند. این فیلم مضمونی کمدی اجتماعی با درون مایه سیاسی دارد.

تاریخ اکران

«منشی مخصوص من» پس از شش سال توقیف اکران آنلاین می‌شود در صورت نهایی شدن برنامه اکران آنلاین «منشی مخصوص من» سومین فیلمی است که در ایام شیوع کرونا به صورت آنلاین نمایش داده خواهد شد.

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

به زودی 

منشی مخصوص من حتما قاچاق می‌شود اما چاره‌ای جز اکران نداریم/ سازمان سینمایی در خدمت صاحبان زر و زور است/ منفعت چه کسانی اجازه تصویب قانون کپی رایت را نمی‌دهد؟

 

فیلم منشی مخصوص من – Monshie Makhsoose Man Film سال ساخت: 1392 | پخش: 99 | پخش کننده: کول دانلود نویسنده، تهیه کننده و کارگردان: صالح دلدم

.

 

فیلم منشی مخصوص من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.