دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم سگ بند

دانلود فیلم سگ بند محصول 1399 اثری از مهران احمدی, دانلود فیلم سگ بند با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی سگ بند جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

فیلم سگ بند

دانلود فیلم سگ بند

 

من عاشق شب، عاشق چشمان تو هستم آغازترین نقطه ی پایان تو هستم در من اثر مهر تو یک راز مگوی است من تشنه ی این تابش پنهان تو هستم ای شعرترین ! سخت ترین قافیه! دریاب! جان غزلی، من غزلِ جانِ تو هستم در من نفس پاک اهورای تو گل کرد از روز ازل، در پِیِ تو، زآنِ تو هستم چون گیسوی آویخته بر زمزمه ی باد عمریست که بیتاب و پریشان تو هستم من شاعر سرگشته ی شبهای جدایی عمریست به این شیوه غزلخوان تو هستم امشب تو فقط ماه تماشایی من باش من عاشق شب، عاشق چشمان تو هستم...


اسامی بازیگران سگ بند

مهران احمدی, امیر جعفری, بهرام افشاری, سیروس گرجستانی, نازنین بیاتی, بهاره کیان افشار, علی تقی پور، ناهید مسلمی ، سعید امیر سلیمانی، میرطاهر مظلومی، عزت الله مهرآوران، سیامک صفری، امین فصیح

خلاصه داستان سگ بند:

 هیچ وقت گول اسم و ظاهر آدم ها رو نخورید؛ لشکر هیتلر با اون عظمت، اسمش نازی بود.

خبرهای جدید از سگ بند

دومین فیلم سینمایی مهران احمدی جلوی دوربین رفت. (معنی سگ بند چیست؟ یکی از فنون کشتی پهلوانی می باشد.) / 20 مهر 98

تاریخ اکران فیلم سگ بند

به محض ثبت قرارداد اکران، درج خواهیم کرد

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها

فیلم سگ بند – Sagband Film سال ساخت: 1398 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: حمید اکبری | تهیه کننده: محمدحسین قاسمى | کارگردان: مهران احمدی

 

 

دانلود سگ بند

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.