دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال نهنگ آبی

دانلود آهنگ سریال نهنگ آبی کاوه یغمایی و سیروان خسروی, دانلود آهنگ تیتراژ سریال سینمایی نهنگ آبی با موزیک ویدیو, دانلود آهنگ کاوه یغمایی و سیروان خسروی برای سریال نهنگ آبی امیر پورکیان با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 kb 128kb

آهنگ تیتراژ سریال نهنگ آبی

دانلود آهنگ سریال نهنگ آبی

جز دوری نام تو که بلند تر از خیال کاغذ های من است این روزها هر چه می نویسم خط میزنم چرا همیشه در شعر های بی چرک نویس من جا برای تو این همه تنگ است ؟ می گذارمت برای وسعت آیینه در تاریکی اتاقم از: سیروس جمالی 2 نظر | توسط: نیما پنج‌شنبه 17 شهریور‌ماه سال 1390 ساعت 12:48 ب.ظ شیرین ترین آواز چگونه می توانم روحم را در خودم نگه دارم تا روح تو را لمس نکند؟ چگونه می توانم آن را چنان بالا بکشم، دور از تو، تا چیزهای دیگر؟ 

دانلود آهنگ و موزیک ویدیو جدید تیتراژ سریال نهنگ آبی با کیفیت عالی 320kb دانلود آهنگ های کاوه یغمایی و سیروان خسروی برای سریال ایرانی نهنگ آبی فریدون جیرانی full & direct download new song & music video Jaye Man Nisi Nahange Abi Series خلاصه داستان سریال «نهنگ آبی» اسم من آرمینه، تو دانشگاه با کسی نزدیک نیستم…نه استادا نه بچه ها…کامپیوتر میخونم، گرایش امنیت شبکه…الان یه مدته دیگه نمیدونم رشته ای که دارم می خونم قراره به چه دردم بخوره…بیشتر کارم هک کردنه…هک میکنم…هکرها رو هک می کنم متن آهنگ جای من نیستی سیروان خسروی و کاوه یغمایی بی تو پر سرگیجم و هی به خودم میپیچمو آروم ندارم، آروم ندارم میچرخه هی دور سرم خاطره هات دورو برم آروم ندارم، آروم ندارم خودم نمیدونم چمه، شاید یه وقتها لازمه فقط بری، ببری از همه جای من نیستی، واسه دنیای من نیستی، دستامو میگیری اما پای من نیستی دارم شک میکنم کم کم کنار تو به این روزا، تو میگی با منی اما چرا حس میکنم تنهام روزای خوب تو این قفس توهمه همین و بس میخوام رها شم، میخوام رها شم میخوام تورو پشت سرم جا بذارم تا بپرم میخوام رها شم، میخوام رها شم خودم نمیدونم چمه، شاید یه وقتها لازمه فقط بری، ببری از همه جای من نیستی، واسه دنیای من نیستی، دستامو میگیری اما پای من نیستی

 

 

 

دانلود سریال نهنگ آبی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.