دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم

دانلود رایگان کامل فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم 1398 اثری از بهنام بهزادی, دانلود فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود تنها دو بار زندگی می کنیم

دانلود فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم

 

محبوب من! در من باغی گسترده است پر از خیال های عاشقانه ای که دست تو می کارد و در نسیم چشمانت رؤیاها را گل می دهند در من ... ازدحام گنجشک هائی ست که شاخه های عطر تو را از نفس های دلم می چینند و در مزارع دوردستِ خواب و بیداری تو را آشیانه می کنند و من از نجوای دستانت "عاشقانه" می چینم ! "پرویز صادقی" وبسایت آقای پرویز صادقی برچسب‌ها: اشعار پرویز صادقی 18 نظر | توسط: نیما پنج‌شنبه 24 فروردین‌ماه سال 1391 ساعت 08:46 ق.ظ گم شدم در خود نمی‌دانم کجا پیدا شدم گم شدم در خود نمی‌دانم کجا پیدا شدم شبنمی بودم ز دریا غرقه در دریا شدم سایه‌ای بودم از اول بر زمین افتاده خوار راست کان خورشید 

تهیه‌ کننده: بهروز هاشمیان نویسنده و کارگردان: بهنام بهزادی بروجنی سال ساخت: 1386 | پخش: 87 | پخش کننده: کول دانلود فیلمی از کارگردان وارونگی بازیگران فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم: علیرضا آقاخانی ، نگار جواهریان، عباداله کریمی ، رامین استاد . خلاصه داستان تنها دو بار زندگی می کنیم: سیامک که روزی دانشجوی پزشکی بوده پس از بدشانسی ها و شکست های پیاپی در زندگی به افسردگی می رسد. او اکنون راننده یک مینی‌ بوس است و تصمیم می گیرد در چند روز پایانی زندگانی اش کارهایی را که همیشه حسرت‌ شان را داشته انجام دهد … عکس هایی از فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم

  

 

 

دانلود فیلم تنها دو بار زندگی می کنیم

نظرات 1 + ارسال نظر
رضا احدی دوشنبه 8 بهمن 1397 ساعت 16:36 http://takfarsh.blogsky.com/

بسیار عالی بود

امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.