دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم رفتن (نماینده افغانستان در اسکار)

دانلود فیلم رفتن 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم رفتن با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم رفتن سینمایی ایرانی جدید ساخته نوید محمودی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

 فیلم رفتن

دانلود فیلم رفتن

 

تا در آن حلقهٔ زلف تو گرفتار شدم سوختم تا که من از عشق خبردار شدم من چه کردم که چنین از نظرت افتادم چاره‌ای کن که به لطف تو گنهکار شدم خواب دیدم که سر زلف تو در دستم بود بوی عطری به مشامم زد و بیدار شدم تا در آن سلسلهٔ زلف تو افتادم من بی‌سبب چیست که پیش نظرت خوار شدم برو ای باد صبا بر سر کویش تو بگو که ز مهجوری تو دست و دل از کار شدم جان به لب آمد و راز تو نگفتم به کسی نقد جان دادم و عشق تو خریدار شدم. "شاطرعباس صبوحی" + شاطر عباس صبوحی قمی (زاده ۱۲۷۵-درگذشته ۱۳۱۵) از شاعران توانمند دوره قاجار بوده است. برچسب‌ها: اشعار شاطرعباس صبوحی، غزل، شعر موزون 0 نظر | توسط: نیما چهارشنبه 29 دی‌ماه سال 1395 ساعت 07:37 ق.ظ ای که نزدیکتر از جانی ای که نزدیکتر از جانی و پنهان ز نگه... هجر تو خوشترم آید ز وصال دگران... "اقبال لاهوری

فیلم رفتن - Raftan Film سال ساخت: 1394 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود کارگردان: نوید محمودی | نویسنده و تهیه کننده: جمشید محمودی

لیست بازیگران فیلم رفتن: رضا احمدی، فرشته حسینی، بهرنگ علو ، نازنین بیاتی، شمس لنگرودی ، مسعود میرطاهری، افشین اخلاقی، سینا سهیلی، محفوظ محمودی .

خلاصه داستان رفتن: «رفتن» قصه عشقی که از همه چیز غیر از معشوق رنج می بیند؛ «رفتن» قصه درد است، درد خانه به دوشی، درد مهاجرت.

خبرهای جدید از رفتن به گزارش مهر، فیلم سینمایی «رفتن» ساخته برادران محمودی تنها نماینده سینمای ایران در بخش اصلی جشنواره جهانی فیلم پوسان ۲۰۱۶ شد. فستیوال فیلم «پوسان» معتبرترین فستیوال فیلم آسیایی و از فستیوال های دارای رتبه نخست جهانی است که هر سال با حضور بزرگان سینمای جهان در شهر بوسان کشور کره جنوبی برگزار می شود.

جوایز و افتخارات رفتن جایزه ویژه فستیوال بوسان (۲۶ مهر ۹۵) . پروانه پخش در شبکه نمایش خانگی فیلم رفتن دریافت شد. / ۲۵ تیر ۹۷ تاریخ اکران رفتن ۱۹ اردیبهشت ۹۷٫ زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 23 امرداد 97 (این تاریخ اولیه احتمالی و غیررسمی از سوی شرکت پخش کننده است و ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود)

 

 

 

دانلود فیلم رفتن

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.