دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم زنگاری

دانلود فیلم زنگاری 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم زنگاری با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم زنگاری سینمایی ایرانی جدید ساخته مونا زندی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود فیلم زنگاری

 

 

دانلود فیلم زنگاری

 

شعار رویا هدایت، دفتر عشق 4 نظر | توسط: نیما چهارشنبه 30 مهر‌ماه سال 1393 ساعت 09:27 ق.ظ راه عبادت تو کم نیست راه عبادت تو کم نیست با لبهایم پرستش می کنم تو را ذکر نامت می کنم بر لبانت بوسه می زنم با گیسوانم پرستش می کنم تو را روی پاهایت می ریزم آغوشت را پنهان می کنم به عرش می برم به فرش می ریزیم راه عبادت تو کم نیست برای من با چشمانم خیره درچشمانت ذکر می خوانم روزی هزار بار پلکهایم را می بندم دربیداری وخواب تورا می بینم با هرتصویرت بپا می خیزم این یک قیامت است عبادت تو من به تو ایمان دارم "نعومی شهاب نای" ترجمه: بابک شاکر برچسب‌ها: اشعار نعومی شهاب نای، ترجمه های بابک شاکر 1 نظر 

فیلم زنگاری - Zangari Film سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود نویسنده: حمیدرضا بابابیگی | کارگردان: مونا زندی | تهیه کننده: ?

اسامی بازیگران زنگاری فاطمه معتمدآریا، سعید آقاخانی، رضا بابک، مهدی حسینی نیا، رویا جاویدنیا، ندا جبراییلی و مریم شیرازی.

خلاصه داستان زنگاری: شکوه که همراه همسر دومش رضا زندگی می‌کند، تصمیم می‌گیرد که همسر سابقش، فریدون را که فرزندانش او را به‌دلیل کهولت سن به خانه سالمندان سپرده‌اند، به منزل خودش ببرد.

خبرهای جدید از زنگاری مونا زندی حقیقی از دهم آبان ماه فیلم سینمایی «زنگاری» را که با نام اولیه «باران تابستان» پروانه ساخت گرفت کلید زد و فیلمبرداری این فیلم همچنان در آمل ادامه دارد.

 

 



 

دانلود فیلم زنگاری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.