دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم لاتاری

دانلود فیلم لاتاری 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم ایرانی لاتاری با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم سینمایی جدید «لاتاری» ساخته محمدحسین مهدویان بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم لاتاری


دانلود فیلم لاتاری

ن از این خانه پرنور به در می نروم من از این خانه پرنور به در می نروم من از این شهر مبارک به سفر می نروم منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر من از او گر بکشی جای دگر می نروم "مولانا" برگرفته از کانال: - (متن کامل شعر در ادامه مطلب) متن کامل شعر: من از این خانه پرنور به در می نروم من از این شهر مبارک به سفر می نروم منم و این صنم و عاشقی و باقی عمر من از او گر بکشی جای دگر می نروم گر جهان بحر شود موج زند سرتاسر من به جز جانب آن گنج گهر می نروم شهر ما تختگه و مجلس آن سلطان است من ز سلطان سلاطین به حشر می نروم شهر 

فیلم لاتاری - Latari Film سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود http://www.cooldownload.ir
نویسنده:؟ | تهیه کننده: محمود رضوى | کارگردان: محمدحسین مهدویان free, full & direct download Latari new iranian movie by M.h Mahdavian

 خلاصه داستان لاتاری: ... خبرهای جدید از لاتاری مهدویان در برنامه زنده "سى و پنج" درباره بازیگران "لاتارى" گفت: ساعد سهیلى و هادى حجازى فر نقش هاى اصلى فیلم را بازى مى کنند و جواد عزتى هم دیگر بازیگرى است که حضورش در فیلم قطعى شده است. همچنین زیبا کرم على در نخستین حضور سینمایى اش یکى از نقش هاى اصلى زن فیلم را بازى مى کند و دیگر بازیگران فیلم هم به زودى انتخاب مى شوند . فیلمبردارى فیلم در تهران و یکى از کشورهاى عربى انجام مى شود.

 تاریخ اکران لاتاری ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ...


 

دانلود فیلم لاتاری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.