دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم ایرانی یاسین

حس می کنم حریر حضورت را در لحظه های سختی تنهایی بوی تو در فضاى زمان جارى ست مانند عطر پونه ى صحرایی در برف زارِ سردِ دلم کرده ست اى نرگس بهارى من سبزت تقدیر ، این مقدّر بى برگشت، تقدیر، این سفیر اهورایى می گوید از یکی شدنم با تو احساسم ،

دانلود رایگان فیلم جدید یاسین با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی HD 720p فیلم سینمایی «یاسین» ساخته حامد امرایی بدون تگ یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip free, full & direct download Yasin new iranian movie by Hamed Amraee فیلم یاسین - Yasin Film سال ساخت: 1392 | پخش: 95 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: محسن علی اکبری | نویسنده:؟ |کارگردان: حامد امرایی لیست بازیگران فیلم یاسین: حمید فرخ نژاد، پریوش نظریه، یوسف مرادیان، آزاده شمس، رضا توکلی، حسین سلیمانی، توفان مهردادیان، احمد مهیاری، رخساره شجاع الدین، جعفر کرمی و .... خلاصه داستان یاسین:

 این لطافت سحرانگیز، حسّم به من دروغ نمی گوید درپیشگاه اقدس شیدایى بوی تو را شنیده ام از باران، بارانِ چشم هاىِ غزلْ کاراندر آبسال سبز غزل کاری با رمزِ صبح شرجى ِرؤیایی آتش زدى به ظلمت ایمانم ، برداربستِ طاقت ِ بنیانم با چشم و روى ِ روشن ِ خورشیدى ، با گیسوى طنابى یلدایى عاشق که مى شدم نهراسیدم از فتنه هاى واهى بدنامى از آن که گفته اند که مى ارزد ، عاشق شدن به فتنه ى رسوایى



دانلود رایگان کامل فیلم ایرانی جدید یاسین لینک مستقیم کم حجم کیفیت HD



دانلود فیلم ایرانی یاسین

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.