دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم خط فرضی

دانلود فیلم خط فرضی محصول 1399 اثری از فرنوش صمدی, دانلود فیلم خط فرضی با لینک مستقیم رایگان کامل کم حجم کیفیت بالا عالی بلوری 4k, دانلود فیلم سینمایی ایرانی خط فرضی جدید بدون تگ آرم تبلیغاتی و نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم خط فرضی

دانلود فیلم خط فرضی

 

از مواجه شدن با هم سخت هراس داشت و ان دو تیله ی عسلی رنگ را به هرسویی جز مقابل جشمان یار میجرخاند شهر از چشم هایش میبارید و بر شیشه ی بلورین قلب من ضربه میزد شعر راه میخواست راهی به اعماق دور قلب من تا با بند بند بدن نحیف من گسیخته شود و من در این کش مکش بی اختیار راه دادم و این چنین عاشقانه هایی از چشم هایش بر رگ هایم جریان گرفت و هر لحظه مرا لبریز میکند و من شادمان از این لبریز شدنهمبازی پس کوچه های خاکی قلبم ببین چون کودکی ها دستهایم دستهایم پوچمیارین شعله ها 

Legal, full & direct download Khate Farzi 2020 iranian new movie by Farnoush Samadi فیلم خط فرضی – Khate Farzi Film سال ساخت: 1398 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی مصفا | نویسنده و کارگردان: فرنوش صمدی اسامی بازیگران خط فرضی پژمان جمشیدی , سحر دولتشاهی , حسن پورشیرازی, آزیتا حاجیان خلاصه داستان خط فرضی: … خبرهای جدید … تاریخ اکران به محض ثبت قرارداد نمایش و مشخص شدن تاریخ اکران، به آگاهی شما خواهیم رسانید. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی معمولا 4 تا 6 ماه پس از اکران عمومی در سینماها (جهت دریافت تاریخ دقیق تر به تلگرام ما بپیوندید)

.

 

دانلود فیلم خط فرضی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.