دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود سریال ممنوعه قسمت 3 سوم

دانلود سریال ممنوعه قسمت سوم 3 1080p, دانلود رایگان کامل قسمت سوم 3 سریال ممنوعه با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت سوم 3 سریال ممنوعه مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته امیر پورکیان بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود سریال ممنوعه

دانلود سریال ممنوعه قسمت سوم

 

عاشق که باشی... چشم هایت را عاشقانه روی دنیا باز می کنی، صدای قار قار کلاغ ها، زیباترین سمفونی دنیا را در ذهنت تداعی می کند. نگاهت مهربان است، آنقدر که دلت می خواهد مادر تمام جوجه گنجشک های دنیا باشی. به آیینه که نگاه می کنی هنوز همان دختر شانزده ساله زیبایی را می بینی که عاشق پوشیدن شلوار پانک و کفش اسپرت سفید است. موهایت را دم اسبی می بندی، خط ها و چروک های صورتت را زیر کرم پودر می پوشانی و ناخن هایت را با وسواس بیشتری لاک می زنی. میان تنهایی و سکوت، میز صبحانه ات را مثل همیشه، دو نفره و با سر و صدا می چینی. با آهنگی ملایم، برای چشم هایی که در قاب به تو خیره اند آرام می 

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

اسامی بازیگران قسمت سوم ممنوعه نیکی کریمی، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی،پژمان بازغی، الهه حصاری،هادی حجازی فر و مجید مظفری.

خلاصه داستان قسمت سوم ممنوعه: این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

زمان پخش 19 شهریور 97.

 

 

 

دانلود سریال ممنوعه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.