دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود سریال ممنوعه قسمت 4 چهارم

دانلود سریال ممنوعه 9 مهر 97 قسمت چهارم 4 1080p, دانلود رایگان کامل قسمت چهارم 4 سریال ممنوعه با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت چهارم 4 سریال ممنوعه مجموعه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته امیر پورکیان بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود سریال ممنوعه

 دانلود سریال ممنوعه قسمت چهارم

 

دانلود تمامی آلبوم ها و آهنگ های اجرا شده توسط مهسا ناوی (اختصاصی از میهن موزیک) . Cover . دانلود آلبوم اگه بری (به صورت کامل و یکجا در یک فایل زیپ) دانلود این آلبوم دانلود به صورت تک تک (کیفیت عالی 320) 01 - Esm e To.mp3 02 - Eshgh e Man.mp3 03 - Age Beri.mp3 04 - Ghesseh.mp3 05 - Safar.mp3 06 - Ba_d e Man.mp3 . دانلود آلبوم چشم های تو (به صورت کامل و یکجا در یک فایل زیپ) دانلود این آلبوم دانلود به صورت تک تک . 01._Geleh.mp3 02._Cheshmhaye_To.mp3 03._Nouroz.mp3 04._Omid.mp3 05._Delam.mp3 06._Haiejan.mp3 07._Saaghi.mp3 08._Medly.mp3 . دانلود آلبوم ساقی (به صورت کامل و 

سریال شبکه خانگی ممنوعه، یکی از پر ستاره ترین سریال های خانگی است که در سالهای اخیر تولید شده است و اگر چه نمیتوان نسبت به موفقیت و استقبال مردمی از آن همچون گلشیفته و شهرزاد خبر داد، اما حضور چهره های مطرح سینما و تلویزیون در کنار یکدیگر از پژمان بازغی و بهاره افشاری گرفته تا نیکی کریمی، سریالی در ژانر اجتماعی پر کششی را در اختیار بیننده تلویزیونی قرار خواهد داد. آن هم با بازی بازیگرانی که در سالهای اخیر هنرنمایی موفق آنها را در تلویزیون و سینما شاهد بودیم. برخی از بازیگران این سریال برای نخستین بار در تولیدات شبکه های خانگی حضور پیدا کرده اند که میتواند طرفداران آن ها را برای خرید این مجموعه در روزهای آینده ترغیب کند.

اسامی بازیگران قسمت چهارم ممنوعه نیکی کریمی، خاطره اسدی، آناهیتا درگاهی، امیرحسین آرمان، آتیلا پسیانی،پژمان بازغی، الهه حصاری،هادی حجازی فر و مجید مظفری.

خلاصه داستان قسمت چهارم ممنوعه: این سریال به کارگردانی امیر پورکیان و تهیه کنندگی صادق یازی استارت خورده است . خاطره اسدی از بازیگران این سریال قبلا در اینستاگرامش گفته بود که نقشی متفاوت را در سریال ممنوعه ایفا خواهد کرد. سرو رسانه پارسیان، بزودی کارپخش و توزیع این سریال را عهده دار خواهد شد. بهاره افشاری و هادی حجازی فر برای نخستین بار است که در سریال های ساخته شده در شبکه های خانگی حضور پیدا میکنند.

زمان پخش 9 مهر 97.


 

 

 

دانلود سریال ممنوعه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.