دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم شعله ور 1397

دانلود فیلم شعله ور 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم شعله ور با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم شعله ور سینمایی ایرانی جدید ساخته حمید نعمت الله بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

 امین جیایی فیلم شعله ور


دانلود فیلم شعله ور

 

ق.ظ تو فقط باش... حال من به احوال پرسی تو بستگی دارد! تو اگر حالم را بپرسی مگر می شود بگویم بدم؟! اصلا مگر می شود تو باشی و من خوب نباشم؟! تو فقط باش... من اثبات می کنم که بدی در دنیا وجود ندارد! "محسن دعاوی"دستم را بگیر مرا بگیر از خودم مرا ببر با خودت. یک جای امن... من در سر رویایی دارم تو درخت نارنج شوی، من خاک... در من ریشه بدوانی به وقت بهار، شکوفه‌ها‌مان را بارور شویم و خدا مست شود از عطر باهارنارنجِ ما... "مرتضی فتحی"دوست داشتنت زیبا ترین حس دنیاست... برای دوست داشتنت نیازی به اجازه ی پدرم نیست... و نه حتی تایید مادرم... برای دوست داشتنت لزومی ندارد... به نداشته هایت فکر کنم... به اینکه 

شعله ور - Sholevar تهیه کننده: محمدرضا شفیعی سال ساخت: 1395 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود کارگردان: حمید نعمت الله | نویسنده: حمید نعمت‌الله و هادی مقدم‌دوست

اسامی بازیگران شعله ور: امین حیایی ، دارا حیایی ، زری خوشکام و پانته‌ آ مهدی نیا.

 خلاصه داستان شعله ور: چیزی که بیش از همه سختی ها و آشفتگی ها، ذهن و زندگی فرید را درگیر و دچار فشار کرده این است که عددی نشده است و این احساس، همه زندگی او را تحت تاثیر قرار می دهد و … .

خبرهای جدید از شعله ور فیلمبرداری آغاز شد از نکته های جالب همبازی شدن امین حیایی و پسرش دارا در این فیلم می باشد. فیلم داستان زندگی مردی را روایت می کند که احساس می کند عددی نشده»! (22 مهر 95) حمید نعمت الله: "شعله ور" یک فیلم کاملا جدى است که به شخصه دوستش دارم. تدوین فیلم به پایان رسیده و به زودى آماده نمایش در جشنواره فجر مى شود./ 15 شهریور 96

همکاری سهراب پورناظری سهراب پورناظریموزیک تیتراژ فیلم شعله ور را خوانده است. آهنگ و موزیک ویدیو این کار تا چند روز دیگر و در استانه اکران این فیلم رونمایی خواهد شد. نام این موزیکبه زودی اعلام خواهد شد. / دانلود آهنگ تیتراژ فیلم شعله ور

تاریخ اکران شعله ور 24 امرداد ماه 97 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ۴ تا ۶ ماه پس از اکران.

 

 

 

دانلود فیلم شعله ور

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.