دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم طلا

دانلود رایگان کامل فیلم طلا 1397 اثری از پرویز شهبازی, دانلود فیلم طلا با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم طلا سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم طلا

دانلود فیلم طلا

 

پ.ن: این شعر را به شهریار نیز منسوب دانسته اند. عشق اگر در سینه داری الصلا پای نِه در وادی فقر و فنا عاشق ومیراث‌دار نگاه تو دل من است و این دل دوستت دارم را روزی از لبان تو خواهد چید آن روز تمام کوچه پر از دل من می شود و دل تو نیز بر شاخه درختان نارون نشسته دوستت دارم هایش را می شمرد و دل من کوچه را از بوسه پر می کند من و تو یعنی دلهایمان. "جووانی بوکاچو" جووانی بوکاچیو (به ایتالیایی: Giovanni Boccaccio) (زاده ۱۶ ژوئن ۱۳۱۳ - درگذشته ۲۱ دسامبر ۱۳۷۵) یکی از چهره‌های برجسته تاریخ ادبیات ایتالیا است. دیوانه و بی خویش باش در صف آزادگان درویش باش.‏ "دکتر جواد نوربخش" پ.ن: عده ای این شعر را به اشتباه به مولانا 

فیلم طلا – Tala Film سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: رامبد جوان و محمد شایسته | نویسنده: ? | کارگردان: پرویز شهبازی

اسامی بازیگران طلا نگار جواهریان, هومن سیدی, طناز طباطبایی, هدی زین العابدین, احترام برومند, مهرداد صدیقیان. خلاصه داستان طلا: … خبرهای جدید از طلا فیلمبرداری فیلم سینمایی «طلا» به کارگردانی پرویز شهبازی و تهیه‌کنندگی رامبد جوان و محمد شایسته که اواسط خرداد ماه در تهران آغاز شده بود به نیمه رسید.. فیلم «طلا» جدیدترین ساخته پرویز شهبازی بعد از فیلم‌های موفقی چون «نفس عمیق»، «عیار ۱۴» «دربند» و «مالاریا» محسوب می‌شود. طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده فیلمبرداری تا اواخر ماه ادامه خواهد داشتتاریخ اکران فیلم طلا ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلم طلا ...

  

 

 

دانلود فیلم طلا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.