دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود سریال دلدادگان

دانلود رایگان کامل سریال دلدادگان 1397 اثری از منوچهر هادی, دانلود سریال دلدادگان با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود سریال دلدادگان تلویزیونی شبکه 3 سوم سیما ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود سریال دلدادگان

دانلود سریال دلدادگان

 

مهربانم مهر به آخر رسید! اولین باد پاییزی نبودی.. یعنی نمی‌خواهی اولین بارش آبان را اینجا باشی!؟ اصلاً دلت طاقت می‌آورد دستت در جیب بارانی من نباشد!؟ طرّه‌ی مشکی موهایت از خیسی فر نشده باشد و من نگاه نکنم و دلم قنج نرود!؟ کافه‌های ولیعصر را بگو که اصلاً بدون صدای فندکت رونق ندارد.. گفتنی‌ها را گفتم دل تو سنگ هم که باشد این آبان را نفراموشت کرده ام و حالا همه چیز عادی شده باران که می بارد پنجره را می بندم دیگر یادم نیست غروب جمعه چه ساعتی بود ! پاییز را تنها از روی تقویم می شناسم ! فراموشت کرده ام اما ... گاهی دلم برای دلتنگ ِ تو شدن تنگ می شود ... "مرتضی شالی"می‌تواند دور از من باشد... "سارا چراغی"

سریال دلدادگان – deldadegan series شمار بخش ها: 60 | سال ساخت: 96 | پخش: 97 |پخش کننده: کول دانلود نویسنده: بابک کایدان و مهدی محمدنژادیان | تهیه‌ کننده : ایرج محمدی | کارگردان : منوچهر هادی

بازیگران سریال دلدادگان مسعود رایگان، مهرانه مهین ترابی،‌ شاهرخ استخری و سیامک صفاریان، ملیکا شریفی‌نیا، سیامک صفاریان و سانیا سالاری از بازیگرانی هستند که در زمان حال بازی می‌کنند. پانته‌آ بهرام (افسانه ادامه نقش لیندا کیانی)، مسعود رایگان (مالک ادامه نقش آرش مجیدی)، مهرانه مهین ترابی (مرضیه ادامه نقش سمیرا حسن پور) و شاهرخ استخری (هاتف)، سیامک صفاریان (امین)،‌ ملیکا شریفی‌نیا (حدیث)، مسعود دلخواه (ادامه نقش مجید پتکی) بازیگران زمان حال این سریال هستند. حمید گودرزی، آرش مجیدی، لیندا کیانی، مهدی صبایی، افسانه ناصری، سمیرا حسن پور، سیروس همتی در فصل دو (گذشته) این سریال بازی کردند.

خلاصه داستان دلدادگان در سه فصل، دو فصل گذشته و یک فصل زمان حال، ماجراهای دو خانواده را از زمان قبل انقلاب تا عصر حاضر به تصویر می‌کشد. سریالی خانوادگی و اجتماعی است و داستان رویارویی دو خانواده را نشان می‌دهد که قربانیانش فرزندان آن خانواده‌ها هستند. آدم‌های این قصه زندگی محلی و همسایگی کنار هم داشتند و دارند و بحث مبارزه با اعتیاد و فساد اقتصادی هم از رگه‌های داستان این سریال است.

خبرهای جدید از دلدادگان این سریال با قسمت‌های زمان حال آغاز شده و بعد به ۱۵ قسمت مجزا در فصل یک و سه می‌رسد. فصل دو از سال ۵۷ تا ۶۴ را به تصویر می‌کشد. بخش‌های گذشته در شهرک غزالی تصویربرداری می‌شود. یکی از استان‌های جنوبی، مناطق جنگی و لوکیشن‌هایی که دارای بافت سنتی هستند هم از دیگر لوکیشن‌های این سریال است.

زمان و شبکه پخش دلدادگان امرداد 97 از شبکه 3 سیما

 

 

 

 

دانلود سریال دلدادگان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.