دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم ترانه

دانلود رایگان کامل فیلم ترانه 1397 اثری از مهدی صاحبی, دانلود فیلم ترانه با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم ترانه سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم ترانه

دانلود فیلم ترانه

 

دوباره سوال و جوابم کن از کارهایی که انجام داده ام از کاره هایی که می خواهم انجام بدهم بیا تا برای تو بگویم که وقتی تو نباشی من هیچ کار خاصی برای انجام دادن ندارم .. دستم به هیچ کاری نمی رود و کمردرد را بهانه می کنم که بنیشم یک گوشه و تکان نخورم بیا و دوباره برای کارهایی که باید انجام بدهم زمان تعیین کن.. تو نمی فهمی نبودنت چه به روز من می آورد خورشیدی که بی تو بتابد برای من از خاک هم سردتر است... بیا و ببینین خانه ی کوچک ما آنقدرها جایی برای خلوت کردن ندارد که بنیشنم و زانوهایم را بغل کنم و بلند بلند گریه کنم اینجا انقدر کوچک است که باید کلاسم را بهانه کنم برای تنهایی هوای مسموم اینجا مرا می کشد نفسم را بند می 

فیلم ترانه - Taraneh Film تهیه کننده: | نویسنده و کارگردان: مهدی صاحبی سال ساخت: 1397 |پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران ترانه الهه حصاری، اندیشه فولادوند، امیررضا دلاوری، نازنین فراهانی، مریم معصومی، بابک انصاری، سیاوش چراغی پور، حدیث مدنی، ایران مسعودی، آیدا تبیانیان، نسیم مسلمی، مهناز کرباسچیان، اندیشه سرشوق، میترا شاکری، حسن ولیخانی، ریحانه محمدنژاد، مینا ابوالحسنی، مجتبی آژنگ، نسرین عبداللهی و …

خلاصه داستان ترانه: داستان زندگی دختر دانشجویی است که کانون از هم پاشیده خانواده‌اش مشکلات زیادی را برای او به وجود آورده‌ تا جایی که برای تأمین هزینه‌های زندگی فعالیت در یک شرکت مدلینگ غیررسمی را انتخاب می‌کند و در این مسیر گرفتار افرادی می‌شود که او را تا پای مرگ پیش می‌برند.

خبرهای جدید از ترانه کارگردان: مراحل فنی فیلم سینمایی «ترانه» به پایان رسیده است و منتظریم که بتوانیم بعد از صدور پروانه نمایش در اولین فرصت در قرارداد با یکی از دفتر پخش­ های فعال فیلم را اکران کنیم.

تاریخ اکران فیلم ترانه ... زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ... گالری عکس های فیلم ترانه ...


 

 

دانلود فیلم ترانه

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.