دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم صفر تا سکو 1397

دانلود رایگان کامل فیلم صفر تا سکو 1397 اثری از سحر مصیبی, دانلود فیلم صفر تا سکو با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم صفر تا سکو سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم صفر تا سکو

دانلود فیلم صفر تا سکو

 

عجیب نیست که دستهایت هجوم عمیق آرامشند هنوز عجیب نیست که همیشه با آن چشم های آشنا مرا می بری به روشنی به زندگی به همهمه ی گنجشک ها به نرگس و پامچال، به بهار و تمام اینها را فقط من می فهمم منی که می دانم نفس کشیدن در حریم امنِ آغوشی قدیمی چگونه ترتیب فصل ها را به هم می ریزد! "نیلوفر حسینی خواه" برچسب‌ها: اشعار نیلوفر حسینی خواه 1 نظر | توسط: نیما سه‌شنبه 17 فروردین‌ماه سال 1395 ساعت 09:43 ق.ظ باران که می بارد باران که می بارد دلم می خواهد پروانه شوم و از پیله ی خود بیـرون بیایم تارهای تنیده ام را بشکافم و پرواز را بسوی آغوش تو آغاز کنم شاید... مسیر خوشبختی میان بازوان تو باشد. 

فیلم صفر تا سکو-Sefr Ta Saku Film سال ساخت: 1396 |پخش: 97 | پخش کننده:کول دانلود نویسنده:? | تهیه کننده:مهتاب کرامتی | کارگردان:سحر مصیبی

اسامی بازیگرانصفر تا سکو ...

 خلاصه داستان صفر تا سکو: داستان خواهران منصوریان که با تمام مشکلات و سختی هایی که با آن ها دست و پنجه نرم کردند اما در نهایت با تلاش، اراده و پشتکار غیر قابل باور توانستند صاحب مدال طلای جهانی در رشته ورزشی ووشو باشند.

خبرهای جدید از صفر تا سکو ...

تاریخ اکران صفر تا سکو 1 آذر 96.

 زمان پخشدر شبکه نمایش خانگی تیر ماه 97 (این تاریخ اولیه از سوی شرکت پخش کننده است و ممکن است در آینده دستخوش تغییر شود).

 



 

دانلود فیلم صفر تا سکو

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.