دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم دلم می خواد 2018

دانلود فیلم دلم می خواد سینمایی ایرانی جدید 1080p, دانلود فیلم دلم می خواد رایگان کامل با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم دلم می خواد 1397 به کارگردانی بهمن فرمان آرا بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم دلم می خواد

دانلود فیلم دلم می خواد

 

بار غمی کـه گشت نصیبم به شهر تو هــر روز از گذشتـــه ای دیگــر مزید شــد آنکــس کـــه در حــریم تــو سرباز عشق بباران آبرویم را خرید شبیه مردی که گریه نمی‌کند به خانه برگشتم! "نیما معماریان" (مجموعه شعر "دیوانه‌خانه تاسیس کرده‌ام") برچسب‌ها: اشعار نیما معماریان، شعر باران، کتاب دیوانه‌خانه تاسیس کرده‌امود بــا تیغ خشــم و غضبـت امشب شهیـد شــد رمـز وجود غم‌کش میخانه را مگوی عطــار بــود، مــولوی و بایـــزید شــد "نعمت الله ترکانی درباره شاعر: نعمت الله ترکانی ،متولد سال 1330 (ه ش) مطابق 1951 میلادی، هرات / افغانستان برچسب‌ها: اشعار نعمت الله ترکانیوصل یک شبی صدهـا هـــزار خاطره ام ناپدید شـدو تو آنقدر عجولانه مى روى که چایت سرد مى شود. "ارغوان جهانگیری"

I Want to Dance 2014 ‧ 1h 35m Image result for ‫فیلم دلم میخواد‬‎ 6.9/10 · IMDb Did you like this film? Initial release: 2014 Director: Bahman Farmanara Screenplay: Omid Sohrabi Producer: Ali Taghipour Music composed by: Karen Homayounfar

دلم می‌خواد فیلمی به کارگردانی بهمن فرمان‌آرا و نویسندگی امید سهرابی و تهیه‌کنندگی علی تقی‌پور محصول سال ۱۳۹۲ است. خلاصه داستان بهرام فرزانه نویسنده‌ای است که مدت‌هاست نمی‌تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می‌شود که او را به رقص می‌آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می‌انگیزد. بازیگران رضا کیانیان مهناز افشار محمدرضا گلزار آرمینه زیتون‌چیان رضا بهبودی ندا مقصودی پیام دهکردی صابر ابر رؤیا نونهالی علی سرابی مرتضی زارع بهناز جعفری فرزین صابونی سحر دولتشاهی احمد ساعتچیان مریم بوبانی دلم می‌خواد کارگردان بهمن فرمان‌آرا تهیه‌کننده علی تقی‌پور نویسنده امید سهرابی بازیگران رضا کیانیان مهناز افشار محمدرضا گلزار آرمینه زیتون‌چیان رضا بهبودی ندا مقصودی پیام دهکردی صابر ابر رؤیا نونهالی علی سرابی بهناز جعفری فرزین صابونی سحر دولتشاهی احمد ساعتچیان مریم بوبانی موسیقی کارن همایونفر فیلم‌برداری داوود امیری تدوین عباس گنجوی کشور ایران زبان فارسی

  

 


 

دانلود فیلم دلم می خواد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.