دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم دلم میخواد 1397

دانلود رایگان کامل فیلم دلم میخواد 1397 اثری از بهمن فرمان آرا, دانلود فیلم دلم میخواد با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p , دانلود فیلم دلم میخواد سینمایی ایرانی جدید 1080p بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه

دانلود فیلم دلم میخواد

دانلود فیلم دلم میخواد

 

آرام گرفته ماه در برکه ی آب انگار در آغوش تو شب رفته بخواب گیسوی تو بازیچه ی انگشت نسیم ای عشق فقط تو جای خورشید بتاب... "میترا ملک محمدی" برچسب‌ها: اشعار میترا ملک محمدی 2 نظر | توسط: نیما یکشنبه 6 دی‌ماه سال 1394 ساعت 07:29 ق.ظ نبودنت، درد مى کند گاهى صبح نبودنت، درد مى کند و خورشید آنقدر بى رحمانه در اتاق مى پاشد که جاى خالى ات برملا شود روى تخت من موهاى آشفته ام را از نوازش هاى دیشب شانه مى کنم مــوی ســرم چـــو برف زمستان سپیــد شــد نامــد بهــار و قامت مــن خــم چــو بید شد گفتــم کــه ســر زنم به زمیـن دلـت ولی ایـن دانــه از جوانــه زدن نـا امیـد شــد از عمر رفته، در طلب 

Legall, full & direct download Delam Mikhad new iranian movie by Bahman FarmanAra دلم می خواد - Delam Mikhad سال ساخت: 1392 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: علی تقی پور | نویسنده: امید سهرابی | کارگردان: بهمن فرمان آرا

لیست بازیگران فیلم دلم میخواد: رضا کیانیان , مهناز افشار , محمدرضا گلزار , آرمینه زیتون چیان , رضا بهبودی , ندا مقصودی , پیام دهکردی , صابر ابر , رویا نونهالی , علی سرابی , بهناز جعفری , فرزین صابونی , سحر دولتشاهی , احمد ساعتچیان , مریم بوبانی .

خلاصه داستان دلم می خواد: بهرام فرزانه نویسنده ای است که مدت هاست نمی تواند داستان بنویسد. ناگهان بر اثر یک تصادف اتومبیل، آهنگی در ذهنش تکرار می شود که او را به رقص می آورد. همین اتفاق شوق نوشتن را در او بر می انگیزد. 

خبرهای جدید از دلم میخواد علی تقی پور در گفت و گو با مهر گفت: فیلم یک هفته پیش برای دریافت پروانه نمایش به شورای پروانه نمایش ارایه شده است که امیدوارم هرچه سریعتر مجوز اکران آن صادر شود. وی ادامه داد: تاکنون که فیلم دچار ممیزی خاصی نشده است و امیدوارم بتوانیم فیلم را در اولین فرصت در سینماهای کشور اکران کنیم. (29 امرداد 95) سرانجام دلم میخاد پروانه اکران گرفت (4 مهر 95)

جوایز و افتخارات دلم می خواد ... تاریخ اکران دلم میخواد تابستان 97 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی نزدیک به 6 ماه پس از اکران. 

  

 

 



دانلود فیلم دلم میخواد

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.