دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود قسمت پنجم فصل دوم ساخت ایران

دانلود سریال ساخت ایران قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 1080p, دانلود رایگان کامل قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 سریال ساخت ایران با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 سریال ساخت ایران محصول شبکه نمایش خانگی ایرانی جدید ساخته برزو نیک نژاد بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

قسمت پنجم فصل دوم ساخت ایران

دانلود قسمت پنجم فصل دوم ساخت ایران

 

آدم ها گاهی حرف می زنند نه برای اینکه چیزی بشنوند، نه اینکه کمک بخواهند حرف می زنند که ویران نشوند حرف می زنند که آرام بگیرند مانند کسی که خود می داند چه روزی قرار است بمیرد، آرام می گیرند. به قول آن رفیقمان که می گفت : حرف هایی در دلم هست که حاضرم فقط به کسی بگویمشان که قرار است فردا بمیرد ... همین. "پویان اوحدی" + با تشکر از خانم "نازنین" برای ارسال این متن زیبا برچسب‌ها: پویان اوحدی، عاشقانه‌ها 13 نظر | توسط: نیما دوشنبه 29 تیر‌ماه سال 1394 ساعت 07:19 ق.ظ تو راز فصل ها را می دانی تو راز فصل ها را می دانی وقتی پائیز؛ آهنگ رنگ رنگ موهایت. تابستان؛ التهاب سرخ لبانت. زمستان؛ سپیدی شانه های برفی ات. و بهار؛ قرار با اطلسی ها در مردمک چشمان توست... "رسول رضایوف"

ساخت ایران - Sakht e Iran سال ساخت: 96 | پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود تهیه‌ کننده: منصور سهراب پور و امیر پروین حسینى | کارگردان: برزو نیک نژاد

اسامی بازیگران قسمت پنجم 5 فصل دوم 2 ساخت ایران محمدرضا گلزار, امین حیایى, محسن کیایى، سارا بهرامی و سحر دولتشاهی.

کارگردان‌ «دردسرهای عظیم» ادامه داد: «اگر انشا‌لله مشکلی پیش نیاید و من بتوانم در خدمت این پروژه باشم و «ساخت ایران ۲» به سرانجام برسد، مطمئن باشید که با یک سریال کاملا متفاوت از هر لحاظ مواجه خواهید شد. من فیلم سینمایی‌ام را به تازگی به پایان رسانده‌ام و در این مدت هم حتما پیشنهاد سینمایی داشته‌ام، ولی از آنجایی‌که شبکه نمایش خانگی این روزها بازخورد خوبی میان مردم داشته است، ترجیح می‌دهم این فضا را تجربه کنم.« او درباره ویژگی‌های کار در شبکه نمایش خانگی هم تصریح کرد: «وقتی در شبکه نمایش خانگی کار می‌کنی، باید طوری کار کنی که مردم محصولی که تو می‌خواهی عرضه کنی را بخواهند. کار در شبکه نمایش خانگی به نظرم مقوله دیگری است و باید با حساسیت بیشتری کار کنی.» این کارگردان در پایان با اشاره به تلاش خودش و گروهی که در «ساخت ایران» با هم همکاری می‌کنند، گفت: «گروه بسیار خوبی را از سینما و تلویزیون دور هم جمع خواهیم کرد و تمام تلاش‌مان را می‌کنیم که حرفه‌ای کار کنیم. آن انرژی که از سوی مردم به من و گروه می‌رسد، قطعا در نتیجه کار تاثیر خواهد داشت. من هم ممکن است به عنوان یک کارگردان، کار ناموفقی داشته باشم اما همیشه سعی کرده‌ام سرم جلوی مرم پایین نباشد و دست پُر برایشان کاری بسازم. در این پروژه هم سعی می‌کنیم هر چه در توان داریم رو کنیم.»

خلاصه داستان قسمت پنجم 5 ساخت ایران 2: در این فصل ادامه داستان فصل دوم با سناریویی جذاب تر روایت مى شود. ولی بیشتر لوکیشن ها به جای فرانسه، کشور چین می باشد.

 



 

 

دانلود قسمت پنجم فصل دوم ساخت ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.