دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم معکوس

دانلود فیلم معکوس 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم معکوس با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم معکوس سینمایی ایرانی جدید ساخته پولاد کیمیایی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم معکوس

دانلود فیلم معکوس

 

من این باران های تند بهاری را دوست دارم همین باران ها که مثل تو سرزده و یکهو می آیند مرا به جرعه ای لطافت میهمان می کنند من این بارش بی امان را دوست دارم درست همین باران را که بوی دست های تو را می دهد من بوسه های عاشق آسمان و زمین را دوست دارم آب‌تنی بی پروای گل ها در حوضچه ی آبی آسمان را من زیر باران عاشق تر می شوم و خوب می دانم هنوز و همیشه تو را دوست دارم. "به قلم خانم ماریا" وبلاگ:  نظر | توسط: نیما چهارشنبه 18 تیر‌ماه سال 1393 ساعت 09:10 ق.ظ حسرت... کسی چه می داند من امروز چند بار فرو ریختم چند بار دلتنگ شدم از دیدن کسی که فقط پیراهنش شبیه تو بود! گاهی اوقات حسرت تکرار 

فیلم معکوس - Loknat Film سال ساخت: 1396 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: مسعود کیمیایی | کارگردان : پولاد کیمیایی | نویسنده : ?

اسامی بازیگران معکوس پولاد کیمیایی، بابک حمیدیان، لیلا زارع، شهرام حقیقت دوست، علیرضا کمالی، اکبر زنجانپور.

خلاصه داستان معکوس: مضمونی اجتماعی دارد و قرار است در سال 97 به نمایش درآید.

خبرهای جدید از معکوس پس از گذشت سه ماه از آغاز تولید فیلم «معکوس» به کارگردانی پولاد کیمیایی و تهیه کنندگی مسعود کیمیایی، فیلمبرداری این فیلم به پایان رسید. به‌ زودی مراحل فنی فیلم آغاز می شود تا «معکوس» برای اکران در سال آینده آماده شود / 21 اسپندماه 96

جوایز و افتخارات معکوس ... تاریخ اکران معکوس . 1397 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی سال 97

 

 




دانلود فیلم معکوس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.