دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود ستایش 3 قسمت اول

دانلود فصل سوم سریال ستایش 1080p, دانلود رایگان کامل سریال ستایش 3 با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود سریال ستایش 3 سینمایی ایرانی جدید ساخته سعید سلطانی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

سریال ستایش 3

دانلود ستایش 3

 

متن کامل شعر: من چه دانم که چرا از تو جدا افتادم؟ نیک نزدیک بدم، دور چرا افتادم؟ چه گنه کرد دلم کز تو چنین دور افتاد؟ من چه کردم که ز وصل تو جدا افتادم؟ جرمم این دان که ز جان دوست‌ترت می‌دارم از پی دوستی تو به بلا افتادم حاصلم از غم عشق تو نه جز خون جگر من بیچاره به عشق تو کجا افتادم؟ پایمردی کن و از روی کرم دستم گیر که بشد کار من از دست و ز پا افتادم تا چه کردم، برای دیدن تو اگر رودخانه بودم، برمی گشتم اگر کوه بودم، می دویدم اگر باد بودم، می ایستادم امته دویده ایستاده ام.... "حسن آذری"چه گنه بود، چه افتاد، چه شد؟ چه خطا رفت که در رنج و عنا افتادم؟ چند نالم ز عراقی؟ چه کند بیچاره؟ که درین واقعهٔ بد ز قضا افتادم. "عراقی"

سریال ستایش 3 - setayesh 3 نویسنده: سعید مطلبی | کارگردان: سعید سلطانی سال ساخت: 1396 | پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود

بازیگران سریال ستایش 3 داریوش ارجمند جمشید مشایخی نرگس محمدی گوهر خیراندیش مهدی پاکدل مهدی سلوکی حدیث میرامینی سیما تیرانداز محمود عزیزی رامسین کبریتی زهرا سعیدی شیوا خنیاگر رابعه اسکویی نادر سلیمانی رضا ایران‌منش محمد عمرانی آزیتا لاچینی مریم بوبانی مختار سائقی مهدی ماهانی

خلاصه داستان ستایش 3: سریال، قصه یک دختر جوانی به نام ستایش را روایت می‌کند که برای نجات برادرش از خطری که در پی فرار او از خدمت سربازی وی را تهدید می‌کرد، به دوست برادر خود، طاهر فردوس، پناه برده و با تمهیداتی برادرش را راهی مرز می‌نماید.

خبرهای جدید از ستایش 3 نگارش فیلمنامه فصل جدید سریال ستایش، که مدتی است آغاز شده است، همچنان توسط سعید مطلبی ادامه دارد و هنوز با تهیه کننده ای برای این فصل صحبت نشده است./ 25 مهر 96

سعید سلطانی: پیش تولید سریال «ستایش ۳»، روزهای ابتدایی خود را سپری می کند. فیلمنامه سری سوم این مجموعه در ۳۰ قسمت نوشته شده و نگارش آن بر عهده سعید مطلبی است. این آخرین فصل سریال ستایش خواهد بود. تا امروز با بازیگران اصلی سریال ستایش، همچون نرگس محمدی و داریوش ارجمند قرارداد بسته ایم./ 18 اسپند ماه 96.

زمان و شبکه پخش ستایش 3 نامشخص.

   

  

 



 

دانلود ستایش 3

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.