دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ سریال گلشیفته

دانلود آهنگ سریال گلشیفته حمید هیراد, دانلود آهنگ تیتراژ سریال سینمایی گلشیفته با موزیک ویدیو, دانلود آهنگ حمید هیراد برای سریال گلشیفته بهروز شعیبی با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 kb 128kb

آهنگ تیتراژ سریال گلشیفته

دانلود آهنگ سریال گلشیفته

چه خوب که یافتمت دیروز وقتی کنارت بودم احساس پرنده ای را داشتم که در کنار آدم ها امنیتی وصف ناپذیر داشت! احساس گلی را که چیده نشد و جاماند از گلفروشی ها و گلدان های بلورین حس می کردم درختی خوشبختم که جاده، دیگر از او عبور نخواهد کرد و گاه خودم را رودی آزاد می دیدم بی هیچ سد و معبری... دیروز وقتی کنارت بودم چون جشنِ روزهایِ استقلال، احساس شادمانی می کردم! چون بزرگداشت سربازی ملی، 

دانلود موزیک جدید حمید هیراد به نام دیوانه ی شهر. سریال گلشیفته متن ترانه دیوانه شهر حمید هیراد تو تمنای منو یار منو ای جان منی پس بمان تا که نمانم به تمنای کسی تو خودت روح و روانی تو آرامش جانی پس بمان تا که نمانم به تماشای کسی به تماشای کسی شوریده و آزرده دل بی سرو پا من در شهر شما عاشق انگشت نما من دیوانه تر از مردم این شهر اگر هست جانا به خدا من به خدا من به خدا من به خدا من به خدا من به خدا من مستی هر نگاه تو بند به بند موی من خیال ماه روی تو گر شود آرزوی من رسوا می کند مرا غوغا می کند مرا آتش میزند به دل شیدا میکند لینک های دانلود آهنگ سریال گلشیفته از حمید هیراد موزیک گلشیفته 320 -8.8 MB موزیک گلشیفته 128 -3.4 MB > دانلود سریال گلشیفته full & direct download new song & music video Golshifteh


 



 

دانلود آهنگ سریال گلشیفته

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.