دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود آهنگ تیتراژ فیلم مادری

دانلود آهنگ فیلم مادری سعید طامهری, دانلود آهنگ تیتراژ فیلم سینمایی مادری با موزیک ویدیو, دانلود آهنگ سعید طامهری برای فیلم مادری رقیه توکلی با تکست و متن اشعار ترانه ها 320 kb 128kb

آهنگ تیتراژ فیلم مادری

دانلود آهنگ فیلم مادری

چه خوب که یافتمت دیروز وقتی کنارت بودم احساس پرنده ای را داشتم که در کنار آدم ها امنیتی وصف ناپذیر داشت! احساس گلی را که چیده نشد و جاماند از گلفروشی ها و گلدان های بلورین حس می کردم درختی خوشبختم که جاده، دیگر از او عبور نخواهد کرد و گاه خودم را رودی آزاد می دیدم بی هیچ سد و معبری... دیروز وقتی کنارت بودم چون جشنِ روزهایِ استقلال، احساس شادمانی می کردم! چون بزرگداشت سربازی ملی، احساس غرور و طالع ام به شکلی ستودنی داشت رقم می خورد چه خوب که یافتمت دیروز احساس آدمی را 

موزیک تیتراژ فیلم سینمایی مادری به وسیله سعید طامهری خوانده شده که در این پست قابل دانلود است. مادری محصول 1394 فیلمی به کارگردانی رقیه توکلی و تهیه کنندگی سیاوش حقیقی می باشد. خواننده: سعید طامهری , ترانه: بابک صحرایی , آهنگساز : علی مزیدی , تدوین : سعید سلمان روغنی لینک های دانلود آهنگ و موزیک ویدیو فیلم مادری از سعید طامهری full & direct download new song & music video Madari



 

 

دانلود آهنگ فیلم مادری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.