دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم گیلدا 1397

دانلود فیلم گیلدا 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم گیلدا با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم گیلدا سینمایی ایرانی جدید ساخته امید بنکدار بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود فیلم گیلدا

دانلود فیلم گیلدا

 

برای دیدن تو برای دیدن تو اگر رودخانه بودم، برمی گشتم اگر کوه بودم، می دویدم اگر باد بودم، می ایستادم اما انسانم و بارها برای دیدنت برگشته دویده ایستاده ام.... "حسن آذری" برگرفته از کانال "دیوارنامه"  برچسب‌ها: اشعار حسن آذری 1 نظر | توسط: نیما دوشنبه 30 بهمن‌ماه سال 1396 ساعت 07:56 ق.ظ من چه دانم که چرا از تو جدا افتادم؟ من چه دانم که چرا از تو جدا افتادم؟ نیک نزدیک بدم، دور چرا افتادم؟ چه گنه کرد دلم کز تو چنین دور افتاد؟ من چه کردم که ز وصل تو جدا افتادم؟ جرمم این دان که ز جان دوست‌ترت می‌دارم از پی دوستی تو به بلا افتادم "عراقی" برگرفته از کانال "باران دل"

گیلدا - Gilda کارگردان: امید بنکدار و کیوان علیمحمدی نویسنده: ؟ | تهیه کننده: کیوان علیمحمدى و امید بنکدار سال ساخت: 1395 | پخش: ؟139 | پخش کننده: کول دانلود

اسامی بازیگران گیلدا مهناز افشار، سیاوش مفیدى، حمیدرضا پگاه، رضا شفیعى جم، هادى حجازى فر، فرخ نعمتى، مرتضى اسماعیل کاشى و حامد کمیلى، همراه با (هنرمندان خردسال) مهدیار عزیزى و آنیسا راستگو.

 خلاصه داستان گیلدا: درباره گیلدا، مالک رستوران سپید است که سیاه ترین شب زندگیش را پشت سر می گذارد. او برای نجات زندگیش تا صبح فردا فرصت دارد. 

خبرهای جدید گیلدا مهناز افشار در این فیلم در هفت نقش مختلف بازى می کند!

جوایز و افتخارات گیلدا حضور در جشنواره جهانی فجر 96. 

تاریخ اکران گیلدا فیلم سینمایى «گیلدا» با دریافت پروانه نمایش در تابستان سال 97 اکران خواهد شد.

 زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ...


 



 

دانلود فیلم گیلدا

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.