دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم هاری 1397

دانلود فیلم هاری 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم هاری با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم هاری سینمایی ایرانی جدید ساخته امیر احمد انصاری بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم هاری

دانلود فیلم هاری

 

عجیب به هم ریخته ام اتاقم را که به خاطر می آوری؟! پر از تکه های کاغذ فیلترهای سیگار و تختِ دو نفره ای که همیشه یک نفر روی آن می خوابد تو همیشه نق می زدی حالا اما نیستی که بگویی جمع کن خودت را! از: علی درویش برچسب‌ها: علی درویش 0 نظر | توسط: نیما پنج‌شنبه 9 آبان‌ماه سال 1392 ساعت 07:49 ق.ظ چند یک دقیقه سکوت... چند یک دقیقه می ایستم چند یک دقیقه سکوت می کنم چند یک دقیقه شکر می کنم که هستید. و من صبح ها پا می شوم و صورتم را با دستهای کسی می شویم که گناه گریه هایم را به گردن نمی گیرد! از: بنفشه ابوترابی برگرفته از وبلاگ برچسب‌ها: بنفشه ابوترابی 4 نظر | توسط: نیما دوشنبه 6 آبان‌ماه 

فیلم هاری - Hari Film ساخت: 93 | پخش: ? | پخش کننده: کول دانلود کارگردان: امیر احمد انصاری | نویسنده: امیر علی محسنین http://www.cooldownload.ir

لیست بازیگران فیلم هاری: علیرضا کمالی , هنگامه قاضیانی , میلاد کی مرام , مینا ساداتی  , جمشید هاشم پور  .

خلاصه داستان هاری: من خطر کردم که یا همه چیز درست شه یا هیچی! هر کاری می‌ کنم واسه خاطر بچمون که تو خانواده‌ای که من بزرگ شدم، بزرگ نشه ...

خبرهای جدید از فیلم هاری ... جوایز و افتخارات هاری جایزه بهترین فیلم از فستیوال فیلم های ایرانی در استانبول ترکیه (95) تاریخ اکران فیلم هاری 18 بهمن 96. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی نزدیک به 6 ماه پس از اکران




 


دانلود فیلم هاری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.