دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود قسمت اول فصل دوم سریال ساخت ایران

دانلود سریال ساخت ایران قسمت اول 1 فصل دوم 2 1080p, دانلود رایگان کامل قسمت اول 1 فصل دوم 2 سریال ساخت ایران با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود قسمت اول 1 فصل دوم 2 سریال ساخت ایران سینمایی ایرانی جدید ساخته برزو نیک نژاد بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

قسمت اول فصل دوم ساخت ایران

دانلود قسمت اول فصل دوم ساخت ایران

 

دست و پا می زنند آن خواب های مخفیانه رو به جنگل و دریا آن عاشقانه های مه گرفته دلتنگاز آن نمی چکد چه کرده ای با م«یادت می آید جای لب های صورتی خوش رنگت روی گونه ام پاک نمی شد و یک نفر از آن دور دست ها از بوسه هایمان شماره بر می داشت.» ... بلند شدم و تکه تکه های خودم را از روی زانوهایت جمع کردم اما در میان تکه پاره ها دهانم را پیدا نمی کردم تا بگویم من هرگز ساحل باران خورده به چشم ندیده ام هرگز لب هایم را صورتی خوش رنگ نکرده ام و هیچ وقت موهایم تا روی شانه هایم نبود! "فرنگیس شنتیا" از کتاب: بغض های نارس / نشر فصل پنجم / 1395ن!؟ با من چه کرده ای!؟ که بر زمینم می زنی و من هر بار بلند می شوم و باز 

ساخت ایران - Sakht e Iran سال ساخت: 96 | پخش: 97 | پخش کننده: کول دانلود تهیه‌ کننده: منصور سهراب پور و امیر پروین حسینى | کارگردان: برزو نیک نژاد http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران قسمت اول 1 فصل دوم 2 ساخت ایران قسمت اول 1 محمدرضا گلزار, امین حیایى, محسن کیایى، سارا بهرامی و سحر دولتشاهی.

خلاصه داستان قسمت اول 1 ساخت ایران: در این فصل ادامه داستان فصل اول با سناریویی جذاب تر روایت مى شود. ولی بیشتر لوکیشن ها به جای فرانسه، کشور چین می باشد.

خبرهای جدید از قسمت اول 1 فصل دوم 2 ساخت ایران زمان پخش در شبکه نمایش خانگی تابستان 97. 



 



 

دانلود قسمت اول فصل دوم ساخت ایران

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.