دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم امپراتور جهنم (داعش)

دانلود فیلم امپراتور جهنم 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم امپراتور جهنم با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم امپراتور جهنم سینمایی ایرانی جدید ساخته پرویز شیخ طادی بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم امپراتور جهنم

دانلود فیلم امپراتور جهنم


ستارگان و من به عشق تو می اندیشم؛ به عشق تو حقیقتی اندوهبار و شادی ساز که نیما سه‌شنبه 17 بهمن‌ماه سال 1391 ساعت 08:43 ق.ظ تو عاشقانه ترین شعری تو عاشقانه ترین شعری بر غم انگیزترین آهنگ جهان و عشق تو قناری کوچکی ست در قفس آسمان؛ که تو را می خواند خداوندی بزرگ در نفس زمین که می زند تیشه جانم را عرق ریزان آی... زندگی کاوش اندیشه هاست در ژرفای هر جریان در دایره می برد مرا ز خواب خاکستر خویش به اوج بیداری پرواز . . . و من به عشق تو می اندیشم. "زنده یاد بهرنگ شمسی زاده"

امپراتور جهنم (امپراطور جهنم) Empratoor jahanam سال ساخت : 1395 | پخش : ؟ | پخش کننده : کول دانلود تهیه کننده: محمد خزاعی | نویسنده:؟ | کارگردان: پرویز شیخ طادی http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران امپراتور جهنم  علی نصیریان , فرخ نعمتی , علیرام نورایی , صبا کمالی , سعید راد , کورش زارعی.

خلاصه داستان امپراتور جهنم: درباره تروریست ها و داعش است. 

خبرهای جدید از امپراطور جهنم این فیلم پس از 4 سال توقیف به زودی اکران خواهد شد (22 دی 95).   جوایز و افتخارات امپراتور جهنم این فیلم از جشنواره فجر 95 انصراف داد. 

«پس از گذشت ۵ سال از اکران فیلم «پادشاه شن ها» به کارگردانی اسماعیل نجدت انزور، این روزها اخباری از برنامه ایران برای تولید فیلمی در راستای نقد آل سعود، رسوایی داعش و نمادهای تکفیری منتشر شده است. در این فیلم همچنین به رویدادهایی که به صورت مخفیانه در خاورمیانه، اروپا و آمریکا در جریان است، پرداخته می شود. فیلم «امپراطور جهنم»، بزرگترین پروژه ایران در عرصه جهانی محسوب می شود.این فیلم فلسفه ایجاد داعش و گروه های تکفیری را روایت می کند و همچنین روابط سعودی ها با رژیم اسراییل را نمایش می دهد.

 

 




 

دانلود فیلم امپراتور جهنم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.