دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم آندرانیک 1397

دانلود فیلم آندرانیک 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم آندرانیک با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم آندرانیک سینمایی ایرانی جدید ساخته حسین مهکام بدون تگ آرم تبلیغاتی نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم آندرانیک

دانلود فیلم آندرانیک

 

دوستت دارم اما نمى‌توانى مرا در بند کنى دوستت دارم اما نمى‌توانى مرا در بند کنى همچنان که آبشار نتوانست همچنان که دریاچه و ابر نتوانستند و بند آب نتوانست پس‏ مرا دوست بدار آنچنان که هستم و در به بند کشیدن روح و نگاه من مکوش‏! مرا بپذیر آنچنان که هستم. "برگرفته از مقالات دکتر عبدالحسین فرزاد" منبع: نظر | توسط: 

آندرانیک - Andranik تهیه کننده: ؟ | نویسنده و کارگردان: حسین مهکام سال ساخت : 1396 | پخش : ؟ | پخش کننده : کول دانلود http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران آندرانیک رضا بهبودى، الهام کردا و سعید چنگیزیان. خلاصه داستان آندرانیک: داستان فیلم تازه حسین مهکام در سال ۱۳۲۸ و در خانه یک کشیش ارمنی می گذرد. خبرهای جدید از آندرانیک پروانه نمایش فیلم آندرانیک داده شد. / 9 دی 96 تاریخ اکران آندرانیک به زودی در گروه هنر و تجربه. زمان پخش در شبکه نمایش خانگی ...

فیلم سینمایی «آندرانیک« به کارگردانی حسین مهکام اکنون در مراحل پیش تولید قرار دارد و طی روزهای آینده مقابل دو.

 

 




 

دانلود فیلم آندرانیک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.