دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم 1080pدانلود رایگان و کامل فیلم من دیوانه نیستم با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی, دانلود فیلم من دیوانه نیستم HD 720p سینمایی ایرانی جدید ساخته علیرضا امینی بدون تگ آرم تبلیغاتی و بدون نیاز خرید اشتراک ویژه Vip

فیلم من دیوانه نیستم

دانلود فیلم من دیوانه نیستم


نجاگشود و واپشم که به عصر شوکران، آن زمان که مرگِ آبی از نوک پاهای سرد شده اش آغاز کرده بود آرام به غور مسائل جادویی پرداخت و منطق را جایگزین اسطوره ساخت. خاطرم سرشار باد از یاد آن زمان که به من بگویی دوستم داری و من شادمانه و دگرگون تا سپیده دم خواب در چشم نیاورم. "خورخه لوئیس بورخس" (ترجمه حس

من دیوانه نیستم Man Divaneh Nistam سال ساخت: 1395 | پخش: 97 | پخش کننده : کول دانلود تهیه کننده: مرتضا شایسته | نویسنده: دانیال مقدم | کارگردان: علیرضا امینی  http://www.cooldownload.ir

اسامی بازیگران مهران احمدی، مجید صالحی، برزو ارجمند، هادی کاظمی، محمدرضا هدایتی، سیروس کهوری نژاد، محمدرضا داوودنژاد، دانیال مقدم، امید روحانی، مهدی ماهانی و پژمان جمشیدی.

 خلاصه داستان: ... خبرهای جدید من دیوانه نیستم ... جوایز و افتخارات من دیوانه نیستم ...

 تاریخ اکران من دیوانه نیستم پاییز 96.

 



 

 

دانلود فیلم من دیوانه نیستم

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.