دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم مرگ ماهی

دانلود فیلم مرگ ماهی 1080p, دانلود رایگان کامل فیلم ایرانی مرگ ماهی با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی HD 720p, دانلود فیلم سینمایی جدید «مرگ ماهیا» ساخته روح الله حجازی بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

دانلود فیلم مرگ ماهی

دانلود فیلم مرگ ماهی

 

دوشنبه 8 آبان‌ماه سال 1396 ساعت 07:39 ق.ظ دنبال اسمی در شعرهای من نگرد دنبال اسمی در شعرهای من نگرد عطر تو واژه به واژه در من جاری ست! ندیده ای می گویم دلتنگم هزاران ابر بر فراز شعرهایم رخت می شویند می گویم پاییز هزاران درخت پا به پای من در پایان هر شعر برگ می ریزند! و وقتی بر زبانم دوستت دارم جاری می شود هزاران پرنده ی بی پناه آشیانشان را پیدا می کنند! تو در من پا گرفته ای و تا فتح تمام من پیش می روی می دانم آن روز نزدیک است که هر کس مرا ببیند لبخند تو را تصور کند. "محمد پریش" برگرفته از کانال: برچسب‌ها: اشعار محمد پریش  پناه آشیانشان را پیدا


مرگ ماهی - Marge Mahi نویسنده، تهیه‌ کننده و کارگردان: روح الله حجازی سال ساخت: 1393 | پخش: 95 | پخش کننده: کول دانلود دانلود رایگان فیلم مرگ ماهی با لینک مستقیم دانلود مرگ ماهی رایگان دانلود رایگان فیلم مرگ ماهی با کیفیت عالی دانلود رایگان فیلم مرگ ماهی با حجم کم دانلود رایگان فیلم ایرانی مرگ ماهی دانلود فیلم مرگ ماهی با حجم کم دانلود فیلم مرگ ماهی به صورت رایگان دانلود رایگان فیلم مرگ ماهی

کارگردان روح‌الله حجازی تهیه‌کننده روح‌الله حجازی نویسنده روح‌الله حجازی بازیگران نیکی کریمی علی مصفا پانته‌آ بهرام طناز طباطبایی بابک حمیدیان ریما رامین‌فر سحر دولتشاهی بابک کریمی بهرنگ علوی حسام محمودی موسیقی حامد ثابت فیلم‌برداری محمود کلاری تدوین هایده صفی‌یاری سپیده عبدالوهاب توزیع‌کننده رسانه فیلمسازان تاریخ‌های انتشار ۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ مدت زمان ۱۱۰ دقیقه کشور ایران زبان فارسی فروش گیشه ۵۷۶٬۴۵۰٬۰۰۰ تومان

 اسامی بازیگران مرگ ماهی: نیکی کریمی، علی مصفا، طناز طباطبایی، بابک حمیدیان، سحر دولتشاهی، پانته آ بهرام، ریما رامین فر، بابک کریمی، بهرنگ علوی، حسام محمودی، مهرداد میرکیانی، مروارید کاشیان، کیمیا مرادیان، ملیکا پارسا، حسام رحیمی‌منش .

 خلاصه داستان مرگ ماهی: همیشه فکر می کردم ماهی ها موقع مردن، وقتی لب می زنن، یه چیزی می خوان بگن که من اونو نمی شنوم...

 تاریخ اکران مرگ ماهی 95/02/15 . زمان پخش در شبکه نمایش خانگی 13 دی ماه 95 .

 

  

 

دانلود فیلم مرگ ماهی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.