دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود کامل فصل ششم 6 سریال فرار از زندان

دانلود کامل فصل ششم سریال فرار از زندان رایگان دوبله پارسی, فصل 6 سریال فرار از زندان دانلود کامل با زیرنویس, دانلود کامل سریال فرار از زندان فصل ششم 6 با لینک مستقیم نسخه کم حجم  بدون نیاز به خریداری اشتراک ویژه کیفیت بالا عالی بلوری دانلود کامل

 که می‌بارد، بوی حضور تو در فضا پراکنده می‌شود. در انتظار تو سروهای خیابان به آسمان پیوسته‌اند. آبی‌ترین لحظه‌ها بی‌گمان لحظه آمدن توست. روزی که تو بیایی دست‌های من شکوفاتر خواهد شد. دست‌هایی که روزگاری از انتظار نوشت، از آمدن تو خواهد نوشت. آسمان زیباتر از هر بار خواهد بارید و تو آمیخته با عطر باران

زبان : انگلیسی | کیفیت: WEB-DL | پخش کننده : کول دانلود زمان میانگین: 45 دقیقه | ژانر: هیجانی, درام  کانال پخش کننده : فاکس 

خبرهای تازه فصل ششم فرار از زندان به گزارش مهر به نقل از دیجیتال اسپای، در حالی که نمایش فصل پنجم سریال مشهور شبکه فاکس با ابراز علاقه بسیار طرفدارانش به پایان رسید، اکنون این سوال دوباره مطرح شده که آیا واقعا در پایان این فصل «فرار از زندان» باید با مایکل اسکوفیلد و برادرش خداحافظی کرد؟

این در حالی است که این طرفداران معتقدند ظرفیت‌های زیادی وجود دارد که بتوانند امیدوار باشند، فصل ششمی نیز از راه برسد. در حالی که درباره ساخته شدن فصل پنجم این سریال صحبت‌هایی مطرح بود سارا وین کالیز بازیگر نقش سارا ابراز خوشحالی کرده بود که فصل جدید در ۹ اپیزود به پایان می‌رسد اما ونتورث میلر بازیگر نقش مایکل گفته بود این سریال همیشه از این ظرفیت برخوردار است که بخواهد بار دیگر روی آنتن برود.

وی گفته بود: تا وقتی داستانی که ارزش روایت کردن داشته باشد، وجود داشته باشد و تا وقتی که بتواند عالی و منصفانه باشد، این سریال می‌تواند ادامه پیدا کند. در حالی که مایکل و سارا اکنون پسری به نام مایک دارند، به نظر می‌رسد این شخصیت می‌تواند نقطه کلیدی فصل بعدی باشد.

دامینیک پرسول بازیگر نقش لینکلن باروز برادر بزرگ‌تر مایکل نیز اوایل امسال خیلی واضح گفته بود برای این سریال سال‌ها کار کرده و عاشق این است که فصل ششمی هم در کار باشد. با این حال پل شیورینگ خالق این مجموعه گفته بود با وجود اشتیاق طرفداران و نیز برخی از بازیگران، به نظر او این داستان به پایان خودش رسیده است. وی تاکید کرده بود که نمی‌خواهد کیفیت پایین‌تری در ادامه وجود داشته باشد. اما خود وی در ماه مارس امسال یادآوری کرده بود تا وقتی داستانی پیدا شود که ارزش گفتن داشته باشد، این سریال می‌تواند ادامه یابد.

وی افزوده بود: همه چیز به تصمیم شبکه فاکس بستگی دارد. هیچ اتفاقی نخواهد افتاد مگر این که آنها بخواهند. ماه پیش (امرداد 96) دیوید میدن رییس شبکه فاکس تاکید کرده بود که فعلا چیزی برای ادامه این سریال وجود ندارد. وی گفته بود: اگر به جایی برسیم که امکان گسترش این داستان وجود داشته باشد، حتما با طرفداران در این باره صحبت می‌کنیم. با مطرح شدن خبر ساخته شدن فصل پنجم این سریال بیش از ۱۹.۵ میلیون خبر در رسانه‌های اجتماعی به وجود آمد که ۲۰ برابر بیشتر از هر سریال تلویزیونی دیگر بود.

در فصل پنج «فرار از زندان» همه شخصیت‌های آشنای سریال بازگشتند و داستان چنین شروع شد که تیودور بگول ملقب به «تی بگ» با نقش‌آفرینی رابرت نپر به لینکلن با بازی دامینیک پرسل، برادر بزرگتر اسکوفیلد اطلاع می‌دهد مایکل زنده و در زندان است. بعد از کمک گرفتن از بیوه مایکل یعنی سارا تانکردی، همان پزشک سابق زندان فاکس ریور که در فصل اول وارد قصه شد، نقشه هایی ترتیب داده می‌شود تا مایکل از زندان فراری شود. فصل پنج پایانی خوش داشت و مایکل از همه اتهاماتی که سیا به وی زده بود، مبرا شد و کنار همسر و پسرش بازگشت.

دانلود فصل ششم فرار از زندان

  

دانلود فصل ششم فرار از زندان




دانلود فصل ششم فرار از زندان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.