دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم جدید شیش به علاوه یک

دانلود رایگان فیلم جدید شیش به علاوه یک 1080p, دانلود کامل فیلم جدید ایرانی شیش به علاوه یک کمال تبریزی, دانلود فیلم جدید سینمایی «شیش به علاوه یک»با لینک مستقیم کیفیت بالا عالی جدید HD 720p بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip

خیزم. تو رستاخیز حیات منی. .... هنوز نمی توانم باور کنم، نمی توانم بنویسم، نمی توانم فکر کنم... همین قدر، مست و برق زده، گیج و خو ش بخت، با خودم می گویم: برکت عشق تو با من باد!- و این، دعای همه ی عمر من است، هر بامداد که با تو از خواب بیدار شوم و هر شامگاه که در کنار تو به خواب روم  

فیلم شیش به علاوه یک سال ساخت: 1396 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: جواد نوروزبیگی | نویسنده: فرامرز وجدان دوست | کارگردان: کمال تبریزی

اسامی بازیگران شیش به علاوه یک رضا عطاران 

خلاصه داستان شیش به علاوه یک: داستان فردی به نام بهمن را روایت می کند که ناخواسته درگیر مشکلاتی می شود. او به تنهایی توانایی حل این مشکلات را ندارد تا این که… .

فیلم شیش به علاوه یک

   

دانلود فیلم شیش به علاوه یک

 

دانلود فیلم شیش به علاوه یک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.