دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم شهر من

دانلود تیزر فیلم کامیون کامبوزیا پرتوی 1080pدانلود فیلم شهر من علی نیاکان 1080p

دانلود رایگان کامل فیلم  شهر من با لینک مستقیم کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p

دانلود فیلم سینمایی ایرانی جدید شهر من بدون تگ آرم تبلیغاتی و خرید اشتراک ویژه Vip

free, full & direct download My Town new iranian movie by Ali Niakan

 

جهت پشتیبانی از سازندگان فیلم، نسخه اورجینال را خریداری کنید 

فیلم شهر من - Shahre Man Film

سال ساخت : 1395 | پخش : ؟ | پخش کننده : کول دانلود

 تهیه کننده : علی انصاریان | نویسنده:؟ | کارگردان : علی نیاکان

 

اسامی بازیگران شهر من

علیرام نورایی، علی انصاریان، زیبا بروفه، شراره رخام و مهدی امینی خواه .

 

خلاصه داستان شهر من:

داستان دو تا رفیق است که در شهردارى کار می کنند و کیف پر از پولی را پیدا می کنند و بر سر تحویل دادن و ندادن کیف با هم بحث دارند. از طرفی درگیر مشکلات خانوادگى هم می شوند.

 

خبرهای جدید از شهر من

همه لوکیشن های این فیلم در اهواز بوده است.

فیلم شهر من


  

دانلود فیلم شهر من

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.