دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم هاری

دانلود فیلم هاری 1080p ساخته امیر احمد انصاری  با لینک مستقیم 

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «هاری» کم حجم کیفیت بالا عالی HD 720p

free & direct download hari new iranian movie by AmirAhmad Ansari

 

 فیلم هاری - Hari Film

سال ساخت: 1393 | پخش: ?  | پخش کننده: کول دانلود

کارگردان: امیر احمد انصاری | نویسنده: امیر علی محسنین

  

لیست بازیگران فیلم هاری:

علیرضا کمالی , هنگامه قاضیانی , میلاد کی مرام , مینا ساداتی  , جمشید هاشم پور  .

 

خلاصه داستان هاری:

من خطر کردم که یا همه چیز درست شه یا هیچی! هر کاری می‌ کنم واسه خاطر بچمون که تو خانواده‌ای که من بزرگ شدم، بزرگ نشه ...

 

خبرهای جدید از فیلم هاری

...

 

جوایز و افتخارات هاری

جایزه بهترین فیلم از فستیوال فیلم های ایرانی در استانبول ترکیه (95)

 

تاریخ اکران فیلم هاری

نوروز 96.

 

زمان پخش در شبکه نمایش خانگی

نزدیک به 6 ماه پس از اکران.

فیلم هاری

  

دانلود فیلم هاری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.