دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود انیمیشن ایرانی مبارک

فرصتی نیست و من دل نگرانم چه کنم؟ لقمه ای خام به کام دگرانم چه کنم؟ پیله کردند نرو تا که مداوا بشوی من که در پیله ی خود هم سرطانم چه کنم؟ نرده بندی شده شهرم که مبادا بروم شاهد قتل خودم در خفقانم چه کنم؟ دزد ناموس شده خادم 

دانلود رایگان فیلم انیمیشن جدید مبارک با لینک مستقیم کم حجم و کیفیت بالا عالی HD 720p فیلم سینمایی «مبارک» ساخته محمدرضا نجفی بدون تگ یا آرم تبلیغاتی و بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip free, full & direct download Mobarak new iranian Animation by MohammadReza Najafi انیمیشن مبارک - Mobarak Film سال ساخت: 1393 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود تهیه کننده: عبدالله اسفندیاری | نویسنده: ؟ | کارگردان: محمدرضا نجفی امامی لیست بازیگران فیلم مبارک: الناز شاکردوست، امیر رهبری، تورج نصر، منوچهر آذر، حسن کریم خان زند، مرجان سپهری. خلاصه داستان مبارک: داستان این فیلم در مورد پیرمردی است که به حرفه نقالی مشغول است و ابزار کارش، عروسک های شخصیت های شاهنامه است. هنگامی که عروسک های پیرمرد به کمک انیمیشن جان می گیرند، همه چیز تغییر می کند و داستان مهیجی آغاز می شود.

صحن حرمم خون غیرت که ندارد ضربانم چه کنم؟ دست تقدیر به قلبم گرهی کور زده باد می اید و من در هیجانم چه کنم؟ پشت دیوارم و هر بار صدا می زندم بی جهت می شنوم بسته دهانم چه کنم؟ چنگ انداخته ام راه قفس باز شود قفس آهنی ام بسته جهانم چه کنم؟ گیرم آزاد شوم تا به قرارم برسم من بی عرضه که بی جا و مکانم چه کنم؟ حسین آهنی






دانلود انیمیشن ایرانی مبارک

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.