دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود کامل فیلم جدید وارونگی بهنام بهزادی

خیلی شرایط رو عوض کردم امّا تو مثل قبل بی رحمی از بس همیشه پشت تو بودم فرقم رو با سایه َت نمی فهمی هربار از من بی خبر بودی یه لحظه یاد من نیفتادی من منتظر بودم بیای و تو جوابمم به زور می دادی من ساده ام، به دل نمی شینم تو بد شدی، به دل نمی شینی حس میکنم عادت شدم واست از بس منُ هر روز می بینی اگه دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جدید «وارونگی» بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه Vip به کارگردانی بهنام بهزادی با لینک مستقیم و کیفیت عالی همراه نسخه کم حجم free & direct download Inversion iranian movie by Behnam Behzadi توجه : در صورت نارضایتی صاحب اثر ، لینک دنلود حذف می شود فیلم وارونگی - Varoonegi Film نویسنده، تهیه‌ کننده و کارگردان: بهنام بهزادی فیلمی از کارگردان «تنها دو بار زندگی می کنیم» سال ساخت: 94 | پخش: 96 | پخش کننده: کول دانلود لیست بازیگران وارونگی علی مصفا ، سحر دولتشاهی ، علیرضا آقاخانی ، ستاره پسیانی ، رویا جاویدنیا و... خلاصه داستان وارونگی سهیل پس از چندین سال، نشانی نیلوفر را پیدا کرده و به سراغش آمده است. رابطه آن ها که در گذشته ناکام مانده، حالا درآستانه شکل گیری دوباره است. خبرهای تازه از فیلم وارونگی

یه ذرّه عاشقم بودی با هر بهونه دل نمی کندی حس میکنم اجباری اینجایی به شوخیام به زور می خندی چون روز اوّل اشتبا کردم آخر یه روزی میدمت از دَس خیلی بهت بیخود بها دادم بدعادتت کردم، همین و بس ‫#‏آریاصلاحی‬مثل گلدانی که می فهمد خزان یعنی که چه بی تو می دانم که بَم با یک تکان یعنی که چه آنقدر موج خیالت خوب و رویایی شده که نمی خواهم بدانم بادبان یعنی که چه







دانلود رایگان فیلم وارونگی بهنام بهزادی با کیفیت بالا عالی نسخه کم حجم


دانلود فیلم وارونگی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.