دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود سریال ایرانی جدید محبت مادری

نازنینم عاشقت هستم ولی آیا تو هم .... من که خیلی سخت دل بستم ولی آیا تو هم ... عاشقت هستم خجالت می کشم از گفتنش من حیا کردم دهان بستم ولی آیا تو هم ... لحظه ای افتاد چشمانت به چشمانم ولی .. از نگاهت همچنان مستم ولی آیا تو هم ... سعی کردم تا نظر بازی کنم رویم نشد حیف،من رویم نشد ، جَستم ولی آیا تو هم ... دانلود رایگان کامل تمامی پارت های سریال محبت مادری بدون نیاز به خرید اشتراک ویژه VIP دانلود همه قسمت های سریال ایرانی جدید «محبت مادری» بدون تگ آرم تبلیغاتی با لینک مستقیم سریال محبت مادری ساخته علیرضا افخمی با کیفیت بالا عالی HD 720p + نسخه کم حجم موبایلی Free full & direct Download Mother Love New Iranian series by Alireza Afkhami محبت مادری Mohabate Madari سال ساخت: 95 | پخش: ؟ | پخش کننده: کول دانلود تهیه‌ کننده: داود هاشمی | نویسنده: ؟ | کارگردان: علیرضا افخمی بازیگران سریال محبت مادری فاطمه گودرزی، الناز حبیبی، لیندا کیانی، عاطفه رضوی، مهدی صبایی، فریبا نادری، سیاوش خیرابی، مهوش صبرکن، میرطاهر مظلومی و حسین سلیمانی و… خلاصه داستان محبت مادری درباره نازایی می باشد.

از زمین تا آسمان ، از آسمان تا کهکشان ... زیرو رو کردم تو را جُستم ولی آیا تو هم ... کاش میشد قسمتم باشی تو ای حوّای من من که رفتم ، آدمی پستم ولی آیا تو هم ... عاشقی از جنس مجنونم بیا لیلای من من که مجنونی ازین دستم ولی آیا تو هم .. نیستی پیشم ولی لیلای من این را بدان نازنینم عاشقت هستم ولی آیا تو هم ... رضا ایزدی






دانلود رایگان کامل سریال ایرانی جدید محبت مادری با لینک مستقیم کم حجم


دانلود سریال ایرانی جدید محبت مادری

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.