دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

توییتر بهاره رهنما توهین به زنان

بردار از سر چادرت را، خستگى در کن گلهاى مشکى سَرَت را «باز» پرپر کن موهات اگر کوتاه باشد، مثل بار قبل قید خودم را مى زنم این بار...، باور کن مُحرِم شدم تا مَحرَمِ دستان تو باشم امشب مسلمان نیستم، امرِ به منکَر کن دستان من، سمت درخت سیب! مى آیند فکرى براى لانه ى این دو کبوتر کن دنیاى من، ب

توییتر,بهاره رهنما,توییتر بهاره رهنما,توییت بهاره رهنما,توییت جدید بهاره رهنما,توییت بهاره رهنما درباره زنها,توییت بهاره رهنما درباره غیرقابل اعتماد بودن زنها,توییت بهاره رهنما درباره اعتماد کردن به زنها,توییت بهاره رهنما درباره تغییرات هورمونی زنها,فحاشی بهاره رهنما,ادبیات زشت بهاره رهنما,Bahareh Rahnama,Twitter,Bahareh Rahnama Twitter,بهاره رهنما من اگر مرد بودم,

ین دو بازوى تو پنهان است! وا کن! مرا آماده ى دنیاى دیگر کن محکم کن آغوش گره را، باز محکم تر هرلحظه احوال مرا از قبل، بهتر کن فردا اگر چشمِ نظر افتاد...، با چشمت هر چه مسلمان در خیابان بود، کافَر کن امشب گذشت امّا، براى دفعه ى بعدى وقتى کنارِ من نشستى، روسرى سر کن حسن رحمانی نکو



توییتر بهاره رهنما توهین به زنان

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.