دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

انیمیشن دیرین دیرین برای فیلم زاپاس

تا که بیرون بزند زاویه ی دلتنگی مثنوی خون به دلم کرد مگر از سنگی ؟ سد شدی کوه شدی سخره نوردم کردی عشق ورزیدم و خندیدی و طردم کردی آنسوی فاجعه پیداست تو می مانی و من حلقه ی گم


دانلود,کلیپ,ویدیو,فیلم,کلیپ های جالب,کلیپ های روز,کلیپ های جدید,کلیپ های طنز,دیرین دیرین,فیلم زاپاس,زاپاس,انیمیشن جدید دیرین دیرین,انیمیشن جدید دیرین دیرین برای زاپاس,انیمیشن جدید دیرین دیرین برای فیلم زاپاس,انیمیشن دیرین دیرین برای فیلم زاپاس,انیمیشن دیرین دیرین برای زاپاس,انیمیشن دیرین دیرین انتهارهار,انیمیشن طنز دیرین دیرین برای فیلم زاپاس,انیمیشن طنز دیرین دیرین برای زاپاس,دانلود انیمیشن دیرین دیرین برای فیلم زاپاس,


شده اینجاست تو می مانی و من مولوی خوانی ام اینبار سزاوار تر است گفت ((حقا که غمت از تو وفادار تر است )) سرِ راهش بنشینی و کمین بگذاری گرگ باشی و سرت را به زمین بگذاری عاقبت می رمد و می رود این تقدیر است اسب_وحشی صفتی را که تو زین بگذاری باز رگ می زند این جمله ی برگرد به من شاهرگ می زند این جمله ی برگرد به من آی تفسیر غزل ... یاس ... اقاقی ... یاغی ((برسان باده که غم روی نمود ای ساقی )) فصل انگوری و من عاشق تاکستانم از تنم دوری و تب دارم و تابستانم یک نفر نیست بگوید که بمان حرف بزن


انیمیشن دیرین دیرین برای فیلم زاپاس

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.