دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم پیاده روهای خالی جم تی وی

تو التماس چشم هایم را ندیدی؟ ای کاش می‌گفتی چطور از من بریدی؟ هی سنگ پشت سنگ هی آدم به آدم من یک نفر بودم چرا لشکر کشیدی؟ من نوحه خوانم شاعران را دوست دارم می سوزم و آتش فشان را دوس

فیلم سینمایی پیاده روهای خالی با بازی چکامه چمن ماه ، مرتضا عقیلی و رابعه اسکویی به کارگردانی مهدی مظلومی


ت دارم منطق ندارد عشق می‌فهمی عزیزم من کافرم اما اذان را دوست دارم اقراء تمام شعرهایم را پس از من اقراء به‌یاد لحظه‌ی غمگین رفتن لبیک وقتی که نمی‌خواهی بمانی اقراء بنام کوچکم دیوانه لطفا …



دانلود فیلم پیاده روهای خالی جم تی وی

نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.