دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم

دانلود فیلم ایرانی جدید با کیفیت HD 1080p , 720p, دانلود فیلم رایگان, سایت دانلود فیلم جدید, بهترین فیلم ایرانی

دانلود فیلم جایی میان تاریکی از جم تی وی

پیکرم درهم شکسته از غم هجران تو رنگ رویم زرد شد از درد بیدرمان تو سالها با دوریت هم سوختم هم ساختم طاقتم طاق آمده از صبر بی پایان تو گفته بودی بی تو میمیرم کجایی خوب من؟!! س

دانلود رایگان فیلم سینمایی ایرانی جایی میان تاریکی از جم تی وی با بازی مانی کسراییان و بهارک صالح نیا به کارگردانی مهدی مظلومی


ینه را ماتم گرفته حسرت چشمان تو رو به سمت قبله ی یادت نشستن سخت نیست کفر بی اندازه دارد عشق بی ایمان تو باخیال داغ اغوشت اگر سر میکنم خسته از دردم، کمی سرخورده از پیمان تو من به هرساز تو رقصیدم و اخر گم شدم گم شدم در انجماد سنگی دستان تو سهم من از عاشقی تنها هجوم غصه هاست غصه هایی پا گرفته هر شب از طغیان تو، ‫#‏زهراضیایی‬


دانلود فیلم جایی میان تاریکی از جم تی وی


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.